Korg MS-20 XXL

Boemtsjak

tsjinge tsjinge boemtsjak
Lid sinds
12 december 2001
Berichten
2.011
Locatie
Noord-Holland

Attachments

  • ae_12_sb.jpg
    ae_12_sb.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
waarom staat er Roland op??? mijn duits is ronduit slecht.. dus ik haal het niet uit de tekst van Ebay

Da's gewoon een sticker volgens mij. Op de foto staat er een pijltje naartoe met "Sorry!! :)" erbij :D
 
Ik dacht dat het gedrukt zou zijn ivm met dat *sorry : ) *
Anders had hij geen sry hoeven te zeggen van mij.. want met een Föhn en wat alcohol zie je daar dan niks meer van. Ik zou hem wel schuin neertzette. waarschijnelijk op een tekentafel of zoiets.. want hij is echt wel groot volgens mij. Ik kon niet vinden hoe groot die precies was en ook niet of die midi heeft? Als je dan toch aan het verbouwen ben gooi er dan meteen midi in zou ik zeggen... Maar stel je nou eens voor dat het dus wel gedrukt zou zijn. (oranje roland letters) zou dat dan kunnen betekenen dat het misschien geen zelfbouw projekt is geweest.. :maffia:
 
IIs al regelmatig hier verschenen.. Is volgens mij zo'n "educatie-dinges" (ofwel: voor scholen)
 
geen zelfbouw..

geen zelfbouw..

maar echt korg spul,waren voor educatieve doelen betstemd..Lijkt me inderdaad wel een onhandig formaat,een gewone is toch makkelijker.Dit is meer voor een verzamelaar denk ik..
 
Het is idd de Korg Educational module....zeldzaam en gewild...super mooi ding...het oppervlakte van de kast is van schoolkrijtbord...kan je lijnen trekken....Mooiiiiii
 
Origineel geplaatst door Zoidsity
IIs al regelmatig hier verschenen.. Is volgens mij zo'n "educatie-dinges" (ofwel: voor scholen)

Klopt, en ze zijn wel zeldzaam ja. Zonde dus van die Roland sticker!

Nou ja, verder zijn ze technisch exact hetzelfde als de "normale" versie. Dus voor extra features hoef je het niet te doen.
 
:D Verbaasd me niets!

Hebben wel meer gave dingen! ..denkt met weemoed terug aan @lter8, toen gepresenteerd door die broertjes :)
 
Ik zou d'r niet meer op bieden...
Mein Kumpel (Elektriker) war heute zufällig hier, nannte mich "geistesgestört", :-) holte seine Dose Kontaktspray aus dem Auto, hat alle Potis und Tastatur behandelt - und alles gut! :)

Soll heissen: VolumeRegler (bzw. alle Regler) + "Portamento"-Tastatur klingen wieder 1A - also sind diese Mängel behoben!!

De verkoper heeft zojuist zijn synth om zeep geholpen... alleen weet ie dat nog niet.
 
Origineel geplaatst door The Q
Ik zou d'r niet meer op bieden...


De verkoper heeft zojuist zijn synth om zeep geholpen... alleen weet ie dat nog niet.

Nou als je het goed doet met isopropanol is er niets aan de hand....
 
Die indruk krijg ik niet... jij wel?
Of anders gezegd: zou jij het risico nemen?
 
Origineel geplaatst door The Q
Die indruk krijg ik niet... jij wel?
Of anders gezegd: zou jij het risico nemen?

De verkoper zegt, dat er kontaktspray gebruikt is. :stupid Maar als je die potmeters en het keyboard openmaakt en de resten kontaktspray verwijdert, dan valt het volgens mij wel mee met de schade.
 
yeup, dit is de MS-20 "educational version". echt verschrikkelijk zeldzaam, zo uit m'n blote hoofd meen ik dat er maar 50 exemplaren o.i.d. zijn gemaakt.
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak
De verkoper zegt, dat er kontaktspray gebruikt is. :stupid Maar als je die potmeters en het keyboard openmaakt en de resten kontaktspray verwijdert, dan valt het volgens mij wel mee met de schade.

Ligt d'r maar net an, zelf heb ik van dat peperdure spul van Caig, 0% residu enzo. Daar vertrouw ik nog wel op.
Heb helaas ook eens meegemaakt hoe een prachtige GS3 tafel voledig om zeep werd geholpen door een 'pro' met el cheapo, vetvatsig, shite spray van de gamma. Zo ontzettend zonde...

Hoop voor de koper dat het niet dat laatste goedje is maar ik zou er geen weddenschap of veilig voor aandurven...
 
Origineel geplaatst door Boemtsjak
De verkoper zegt, dat er kontaktspray gebruikt is. :stupid Maar als je die potmeters en het keyboard openmaakt en de resten kontaktspray verwijdert, dan valt het volgens mij wel mee met de schade.

hoe / waarmee verwijdeer je dan kontactspray, lijkt me niet bepaald makelijk zo vet dat het is.
 
Back
Top