Vintage Korg MS-Set

egres

Hardwarepolitie
Lid sinds
16 februari 2011
Berichten
6.394
Locatie
Synthcity
Heel kompleet en zeer mooi:

https://reverb.com/item/32673078-kor...analog-vocoder

Click image for larger version  Name:	Korg MS-Set-01.jpg Views:	0 Size:	61,3 KB ID:	3741868
Click image for larger version  Name:	Korg MS-Set-02.jpg Views:	0 Size:	63,4 KB ID:	3741869
Click image for larger version  Name:	Korg MS-Set-03.jpg Views:	0 Size:	53,9 KB ID:	3741870
Click image for larger version  Name:	Korg MS-Set-04.jpg Views:	0 Size:	50,7 KB ID:	3741871
 
Zijn die SQ10 en MS20 koffers echt "Original case" van Korg? Want bij mijn weten leverde Korg ze gewoon in een kartonnen doos. Verder wel een heel mooie time capsule.
 
Zijn die SQ10 en MS20 koffers echt "Original case" van Korg? Want bij mijn weten leverde Korg ze gewoon in een kartonnen doos. Verder wel een heel mooie time capsule.

Zijn origineel. Weet alleen niet of ze indertijd hier geleverd werden. Denk het niet,.
 
Ik heb diezelfde koffer bij mn MS serie, volgens mij zijn dat gewoon koffers van Korg. (aangezien je ze soms aan verschilldende kanten vd globe ziet met exact die koffers)
Heb mijne toen van de 1e eigenaar gekocht in Nederland.
 
wat een bedrag ook weer!! te bedenken dat ik mijn ms 20 voor 250 gulden ooit heb verkocht (maar dat had ik wel met meer synths. dat hoorde er toch een beetje bij in de jaren 80! )
 
Mijn oog valt er nu pas op: alles zo netjes, origineel en compleet...en dan een Apple sticker op die SQ10! Ik had tenminste nog een echte period-correct hardcore sticker op mijn MS20. :)
 
Back
Top