Rewire tracks in Cubase Mixer (SX2.3)

meesha74

Muzikant
Lid sinds
5 november 2004
Berichten
2.252
Locatie
Hilversum
Ik gebruik mijn Behringer 3216 mixer via de generic remote van Cubase om de cubase mixer te bedienen. Wanneer ik nieuwe tracks aanmaak (dus automatisch ook mixer kanalen) komen deze keurig in volgorde te staan van track / kanaal 1, 2, 3 ....23, 24....etc, en vervolgens (bijv.)2 group kanalen en één master kanaal. Deze kan ik dan ook in dezelfde volgorde met mijn 3216 besturen. (ongeacht of het midi of audio kanalen zijn.)

Waneer ik echter Rewire kanalen activeer komen deze altijd ná de group en master kanalen op mijn remote terecht, terwijl dit in het arranger window niet zo is. (ook al plaats ik de Rewire tracks vóór de group tracks). De Rewire tracks hebben ook geen track nummer. Dus in mijn arranger scherm komt bijv. Rewire track 1 ná audiotrack 24,(dus voor mijn gevoel is dat Rewire track dan kanaal 25) maar op mijn behringer is de besturing dan alsvolgt: Audio kanaal 24 -> Group 1 (fader 25)-> Group 2 (fader 26)-> Master out 1 (fader 27) -> Rewire 1 (fader 28). Dat maakt het erg verwarrend!!

Nu weet ik dat SX3 uitgebreidere routing mogelijkheden in z'n mixer heeft. Zou een upgrade dit specifieke probleem kunnen verhelpen of werkt het daar hetzelfde? Of is er wellicht een andere oplossing?

Thanks!
 
Back
Top