"Huis zoekt muzikant"

Cisco

advancedtechnoresearch
Lid sinds
1 augustus 2002
Berichten
2.514
Hoe verschrikkelijk "cool" is dit?! Een project van ongeveer 60 woningen voor muzikanten, met ieder een eigen prive-studio van 16 vierkante meter! Een prive woning van 100 vierkante meter + een tuin en achter in je tuin een volledig vervaardigde geluidsdichte studio met airco, sanitaire voorzieningen etc..

http://www.sw-r.nl/projecten_diensten/huis_zoekt_muzikant.html

Alleen jammer dat het in Rotterdam Hoogvliet is...
 

Attachments

  • hzm.jpg
    hzm.jpg
    27,8 KB · Bekeken: 53
Excuus voor de verkeerde bericht-plaatsing, wist niet precies waar ik dit bericht moest plaatsen?!
Vindt het wel gaaf nieuws btw?! ;)

peace...

cis
 
Goed idee! Het stimuleert je denk ik ook om met anderen samen te werken in de buurt. Het is me nog niet duidelijk of je bij het meedingen (na inschrijven) nog aan eisen moet voldoen, want ze hebben het over (semi) prof muzikanten.


R
 
Wel een leuk idee, maar of het van de grond komt???

Dat samenwerken zie ik in principe wel zitten, maar met ze allen in het zelfde gebouw?? Ik weet het niet hoor...
 
Origineel geplaatst door Arv
Het is me nog niet duidelijk of je bij het meedingen (na inschrijven) nog aan eisen moet voldoen, want ze hebben het over (semi) prof muzikanten.
ik denk dat iedereen die zich maar een beejte voordoet als muzikant maar gewoon met de centen over de brug komt er kan wonen volgens mij...
 
Mij lijkt het wel onwijs gaaf.

Maar ja ik zou het niet kunnen betalen bovendien ik zit gewoon nog met school en alles dus tot nu toe is het voor mij niet haalbaar.
 
Gaaf inderdaad !
Alleen ben ik bang dat miss gem en de 4 katten niet echt jippie zullen doen bij de aanblik van "slechts" 100 m2 woonruimte....
...en ik zou in r'dam nog niet eens begraven willen liggen, laat staan wonen.......
 
Ik ben ook niet happig op Rotterdam, maar die buurt ziet er op de foto's toch niet slecht uit (al zij het natuurlijk wel de meest voordelige foto's die ze hebben kunnen maken...)


R
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Gaaf inderdaad !
Alleen ben ik bang dat miss gem en de 4 katten niet echt jippie zullen doen bij de aanblik van "slechts" 100 m2 woonruimte....
...en ik zou in r'dam nog niet eens begraven willen liggen, laat staan wonen.......

Heb het zelf ook niet zo op Rotterdam, maar heb de buurt bekeken en het is wel een errug mooie en groene buurt waar in de toekomst alleen maar nieuwbouw wordt gerealiseerd... Dus absoluut een mooie lokatie?!
 
Komop mensen... so slecht is Rotterdam tog niet?

-moordstad nummer 1 (als dr geen likwidatiegolf in Adam gaande is)
-zusjes van 5 worden in dr buik geschoten door dr broer van 7
-regelmatig preventief fouilleren
-hoog frustratie gehalte bij alle inwoners
-een groot legioen van het liefst altijd vechtende aan de zijkantstaande voetballiefhebbers
-vrijwel overal betaald parkeren
-verstaanbaar nederlands hoor je vrijwel niet op straat
- en nog vele andere misstanden waar ik nu ff nie zo snel op kan komen

Wrom woon ik dr eigenlijk zelf nog? :D

op zich is het id een goed en leuk id.. helaas zal het als starter weer niet te betalen zijn .. daarnaast zijn ze Rotterdam Hoogvliet enigszins aan het vernieuwen/verbeteren mbt woonplezier etc..

mochten SF-ers zich inschrijven enzo.. dan benk wel benieuwd naar de fotos/tekeningen van de woningen.. hoe deze zijn ingericht enzo.. (ruim/logisch etc etc)
 
hahahahahahahahahaaaaa

..wat een mop dit zeg!

wordt een soort muzikantenghetto :D

maar goed, waarom verhuizen naar rotjeknor als je zelf isolatie kunt kopen voor je eigen muziekkamertje vraag ik me dan af.....


...en 100 m2 is inderdaad wel een beetje karig hoor....
 
Origineel geplaatst door B.S.E.
wordt een soort muzikantenghetto :D

ruimte zat dus voor straatfeesten/streetraves .. en dan ook nog es niet ontruimd worden :D --> WORD!!!

muzikanten"tekno"ghetto :D
 
Origineel geplaatst door richard2000
Kunnen ze niet gewoon een nieuwe stad voor ons bouwen?

Synthecity ofzo?
:biertje: :kroon: :biertje:

adres.. Korgstraat 21

8o)
 
Back
Top