Nieuw hier :)

Kolf

Ingeburgerd
Lid sinds
7 januari 2006
Berichten
41
Locatie
Axel
Heyy!

Ik ben nieuw op dit forum, dus ik dacht laat ik me ff kort voorstellen.
Kben Ralf, 17 jaar oud en woon in Axel, een stadje in Zeeuws-Vlaanderen (geen vooroordelen 8~ aub heheh)

Ik ben eigenlijk al van mijn 4e jaar met muziek bezig. Toen ramde ik al wat op onze piano's, volgens betrouwbare foto's. Zelf herinner ik me er natuurlijk niks van 8o) Ik ben vanaf de brugklas eigenlijk met het serieuzere werk aan de slag gegaan. Daarvoor deed ik wel al een beetje aan elektronische muziek in elkaar zetten, maar dat was met behulp van programma's als Ejay en Magix Musicmaker. Je kent het vast wel, het enige wat je kan is superstandaard voorgekauwde samples arrangeren. Dat raakte ik echter snel beu, en via een vriend kwam ik aan *trommelgeroffel*: Fruity Loops en Goldwave. Dat ben ik van de 2e klas middelbare gaan gebruiken. Ik raakte er helemaal verslaafd aan, en tot op de dag van vandaag ben ik er echt vaak mee bezig. Ik heb dan ook een enorm aantal .mp3 files gemaakt,, hoewel het merendeel halve nummers zijn. Kheb snel de neiging om een nieuwe track te beginnen als me iets niet bevalt, maar kortgeleden heb ik me dat gebruik afgezworen *D en dat leidde eindelijk ertoe dat ik een aantal COMPLETE tracks heb geproduced.
Mijn stijl was 'vroeger' hardcore, nu maak ik muziek in bredere smaken. Hardstyle, jump, techno en ook wel eens dance. Ik heb ook een paar hiphoptracks gepompt, maar dat bevalt me niet zo goed.. Als ik eens in een maffe bui was begon ik er wel eens aan, uit pure interesse. Het lukte nog een beetje ook.. FruityLoops :okdan: ;)
Mijn inspiratie loopt ff leeg hehe. Ik denk dat ik nog een hele tijd actief lid zal zijn van dit forum, want het ziet er allemaal heel aardig uit!!

Greetz,
Ralf
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top