Richard Devine

Origineel geplaatst door chielos
idd!

misschien moet een van ons het gewoon eens proberen!

vette site trouwens

ik heb hem al ooir eens gemailt met een vraag en hij heeft geantwoord. dus ik ga eens een mailtje sturen als 1 van jullie dat nog niet gedaan heeft.
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt inderdaad erg Q-sound achtig, naar mijn smaak een beetje teveel zelfs.
Krijg er een beetje de bekende tegenfase hoofdpijn van....
 
en ja hoor ik heb antwoord

Hello Ramin, I would be delighted to do an interview for the site. Please
just send me the questions via email, and I will answer them. I love talking
about synths/computers, sound design. Whatever you want. I would love to do
it! Please get in touch.

Thanks

Richard

nu nog even een mod contacteren :biertje:
 
ok ik heb terug bericht gekregen van de mods. blijkbaar is het MISSCHIEN niet mogelijk aangezien er al een andere q&a is geplant. maar dan kunnen we er toch gewoon twee tergelijk doen? ik zie niet in wat het probleem is. maar meer info volgt. ik ga toch mijn best doen om deze kans niet te laten schieten :)
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ok ik heb terug bericht gekregen van de mods. blijkbaar is het MISSCHIEN niet mogelijk aangezien er al een andere q&a is geplant. maar dan kunnen we er toch gewoon twee tergelijk doen? ik zie niet in wat het probleem is. maar meer info volgt. ik ga toch mijn best doen om deze kans niet te laten schieten :)

Inderdaad een Q&A met RD mogen ze niet laten schieten. twee tegelijk? why not?! we kunnen het aan ;)
 
Origineel geplaatst door isnieZot
ok ik heb terug bericht gekregen van de mods. blijkbaar is het MISSCHIEN niet mogelijk aangezien er al een andere q&a is geplant. maar dan kunnen we er toch gewoon twee tergelijk doen? ik zie niet in wat het probleem is. maar meer info volgt. ik ga toch mijn best doen om deze kans niet te laten schieten :)

zou jammer zijn als het daardoor niet doorgaat!
met wie is die andere?
 
synthforum bureaucratie! ;)

ach, je kunt altijd gewoon de vragen stellen inderdaad. desnoods zet je ze ergens anders neer..
 
en, nog wat gehoord iznie?

of komt het door mijn enigzins recalcitrante post dat het nu zo angstvallig stil is ;)
 
deze q&a gaat toch hopelijk wel door?
of issie soms niet mainstream genoeg?
beetje disrespecting naar RD als het niet door zou gaan vind ik...
MODERATOREN LAAT WAT VAN U HOREN!!
altsjeblieft ;)
 
ik had een tijdje terug bericht gekregen dat het pas voor januari of februari ging zijn
omdat er al een andere q&a was voorzien. maar ik ze zouden mij nog contacteren om
iets specifieker te zijn wanneer hij dan zou doorgaan. het zal dus helaas nog even duren ;{
 
Back
Top