TC M-ONE Probleem

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
ik heb gister eens m,n tc m-one,s allebij hetzelfde ingesteldt in het utility en ins en outs menu

en ben weer lekker muziek gaan maken maar nou springen m,n M-one,s konstant op bypass2

en als het er nou 1tje was maar nee, bijde m-ones doen het allebij op processor 2, dus dat kan geen toeval meer zijn
of ze het ook tegelijk doen weet ik niet ik heb nog geen zin gehad om te kijken wanneer de bypass van bijde aanspringen

ik heb ze bijde aan midi hangen dus het lijkt wel of ze ergens een noot krijgen en dan op bypass springen


ik heb bij bijde m-ones dacht ik weinig ingesteldt wat ook maar iets met het bypass knopje te maken kan hebben ik heb alleen aan de ins en outs gedraaid en de midi kanalen, bpm tapje, etc , maar misschien zie ik iets over het hoofd ?

hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd
 
iemand ??

ik weet al wel dat ze onhafhankelijk aan gaan van elkaar

en ik heb ook bijde op routing lock gedrukt maar dat heeft er weinig mee te maken denk ik

verder als ze op bypass2 zijn gesprongen en ik druk op bypass 1 dan zapt bypass2 uit en blijft ie hangen op bypass 1 dus wordt omgekeerdt beetje vreemd
 
Heb je al geprobeerd om de midikabels er uit te trekken en te kijken of het probleem verdwijnt?
Zo ja weet je in ieder gevaal waar het aan ligt.
Ik weet dat je bij Cubase een reset on stop commando kan geven.
Dus als je de sequencer stopt dat hij een midi-reset geeft, misschien dat de M-one daar freaky op reageert.
Succes!
 
ik heb eens een aantal keer play en stop gedrukt achtermekaar en er floepte er een op bypass, ik heb dan wel geen cubase maar flstudio maar die zal dan schijnbaar ook zo,n commando sturen ?

misschien is het ook wel vanwege ik nu fl6 heb en een paar dagen terug toevallig met instellen van die m-ones nog fl5
dat ze dat hebben toegevoegd ofzo

ik ga nog even de midi kabels eruit trekken dat ik zeker weet dat het niet aan binnen komende audio of iets dergelijks ligt

bedankt voor je snelle reactie
 
Back
Top