- Lid sinds
- 11 juli 2001
- Berichten
- 5.439
Maar om deze twee topic's eens samen te vatten...
Ik ben vandaag maar eens naar Eneco gegaan.
Dom, dom, dom...
Als er één groep is die een klantgerichte training moet hebben!
Je wordt al ontvangen met de opmerking: "Als U naar de balie wilt dan is dat twee-en-een-half uur wachten!" Zonder "Het spijt ons, maar..."
Anderen kunnen eenvoudig aan de ontvangstbalie geholpen worden, maar stuiten op het arrogante gedrag van de beveiligingsambtenaren. "Heeft U zus-of-zo bij U?" De klant wordt onzeker, want hij heeft dit niet verwacht en weet ook niet waarom hij deze spullen nodig heeft. De medewerker geeft ook niet aan waarom dat gegeven de sleutel tot de oplossing van het probleem is.
Daarbij komt dat de balie medewerker er van uit gaat dat alleen de klant een probleem heeft en zij niet! Dat zij totaal geen verantwoordelijkheid dragen voor het oplossen van het probleem. Stel dat ik zo zou lesgeven Ik zou na drie dagen full-time muzikant zijn...
Twee uur is tijd genoeg om al deze processen te zien en horen gebeuren.
Ik heb de medewerkers op de klantentraining gewezen en ze ook duidelijk gemaakt dat al die wachtenden niet allemaal een verhuizing komen doorgeven, maar dat die een probleem hebben dat opgelost dient te worden.
Maar ze zijn er nog niet uit...
Morgen mag ik weer...
Wout
Oh ja!
Het is verboden mobiel te telefoneren in het pand, want dan crashen de computers...
Alsof ze dat merken
Ik ben vandaag maar eens naar Eneco gegaan.
Dom, dom, dom...
Als er één groep is die een klantgerichte training moet hebben!
Je wordt al ontvangen met de opmerking: "Als U naar de balie wilt dan is dat twee-en-een-half uur wachten!" Zonder "Het spijt ons, maar..."
Anderen kunnen eenvoudig aan de ontvangstbalie geholpen worden, maar stuiten op het arrogante gedrag van de beveiligingsambtenaren. "Heeft U zus-of-zo bij U?" De klant wordt onzeker, want hij heeft dit niet verwacht en weet ook niet waarom hij deze spullen nodig heeft. De medewerker geeft ook niet aan waarom dat gegeven de sleutel tot de oplossing van het probleem is.
Daarbij komt dat de balie medewerker er van uit gaat dat alleen de klant een probleem heeft en zij niet! Dat zij totaal geen verantwoordelijkheid dragen voor het oplossen van het probleem. Stel dat ik zo zou lesgeven Ik zou na drie dagen full-time muzikant zijn...
Twee uur is tijd genoeg om al deze processen te zien en horen gebeuren.
Ik heb de medewerkers op de klantentraining gewezen en ze ook duidelijk gemaakt dat al die wachtenden niet allemaal een verhuizing komen doorgeven, maar dat die een probleem hebben dat opgelost dient te worden.
Maar ze zijn er nog niet uit...
Morgen mag ik weer...
Wout
Oh ja!
Het is verboden mobiel te telefoneren in het pand, want dan crashen de computers...
Alsof ze dat merken