logic met audio files

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
Lid sinds
11 juli 2001
Berichten
1.002
Locatie
Rotterdam
hallo mensen,

sinds vandaag ben ik aan de slag gegaan met logic. gisteren met dj misjah een track in elkaar gezet met logic en ik ben er helemaal weg van.

alleen nu open ik logic bij mij thuis.. en als ik dan op een audio track ga staan.. en ik wil een audio file importeren.. dan zegt hij " select an audio track in an arrangement " .. maar dat heb ik toch al gedaan???

plus, als ik naar de kanalen zoek waar ik dus de EQs en filters op kan gooien.. dan was het gisteren bij misjah een hele reeks met kanalen voor audio, audio instruments en een paar bussen en dan de master.. maar bij mij kan ik dat allemaal niet vinden.

Als ik de handleiding door wil spitten, moet ik eerst langs allemaal midi dingen die ik toch niet gebruik.. en ik kan mijn vragen niet terug vinden in de handleiding of help page..

dus wellicht kunnen jullie me verder helpen..?
 
zoek maar op het forum
er is net nog een topic geopend met links naar beginners inleiding op het web.

erg nuttig !

en handleiding ?

hehehehehehe ;)
 
MadR : Kan je misschien een link geven ? eventueel naar dat topic
 
ik denk toch dat ableton live meer iets voor jouw is

maar wie ben ik :)
 
met ableton maak ik wat loopjes.. of in fruity loops..
maar het arrangement en voornamelijk het afmixen ga ik in logic doen..

:-)
 
Re: logic met audio files

Origineel geplaatst door djsirjamez
hallo mensen,


plus, als ik naar de kanalen zoek waar ik dus de EQs en filters op kan gooien.. dan was het gisteren bij misjah een hele reeks met kanalen voor audio, audio instruments en een paar bussen en dan de master.. maar bij mij kan ik dat allemaal niet vinden.


Dubbelklikken op een audiotrack, dan opent hij je environment, dat is wat je bedoelt


Tip: leer wat een environment is en wat het doet aangezien dat het hart van Logic is. Dan zal je ook zien waarom Logic Logic heet
 
even 1 vraagje die ik niet terug kan vinden in de tutorials..
(die tutorials hebben me trouwens nu op weg geholpen, ik heb alles gevonden wat ik zocht.. behalve dit)

als ik een audio file wil importeren.. dan zegt hij (in dit geval) maximaal 32 characters toegestaan.

ik wil dus in fruity loops de track samen stellen.. dan met split fx tracks alle losse loopjes, op maat! exporteren/renderen..

die dan importeren in logic.. om hier het arrangement te maken .. en om hier uit te mixen..

maar die exports van fruity vindt hij te lang.. ik moet dat toch gewoon op een manier kunnen importeren?
 
Back
Top