• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland Mks-50, Roland A-880, Kawai K4r

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Arthur Dent

Nieuwkomer
Lid sinds
12 oktober 2003
Berichten
18
Locatie
daar aan de linkerzijde
Ik heb het volgende te koop:

Roland A-880 => 125 euro

Dit is de welbekende midi patchbay met 8 ins en 8 outs. In werkelijk perfecte staat, geen krasje te bekennen. Met doos, handleiding etc.

Roland MKS-50 => 200 euro

De rackversie van de Roland Alpha Juno. De MKS-50 heeft ten opzichte van de Alpha Juno enkele verbeteringen en extras waaronder chord memories (waarmee je leuke dingen kunt doen). Optisch in vrij goede staat, heeft enkele krassen aan de bovenzijde. Het scherm en de voorkant zijn krasvrij, de knoppen werken perfect. Outputs zitten wat losjes, maar dat is op zich geen probleem want er komt natuurlijk nog gewoon geluid uit ;)

Kawai K4r => 150 euro

De rackversie van de K4, een rompler met een subliem filter. Het digitale filter heeft een erg analoog geluid en klinkt gewoon erg mooi. Lees er maar eens over op Harmony Central. De Twin en Double Filter modes zijn echt perfect voor soundscapes. Heerlijk analoog met een digitaal aliasing randje.

Inclusief een custom-rackmount. De originele rackoortjes zitten er niet bij maar de vorige eigenaar heeft hem op professionele wijze van een rackmount voorzien. Heeft OS versie 1.2.

Voor 400 euro of een Waldorf MicroQ mag je alles in 1 keer meenemen :biertje:

Ruilen heeft trouwens mijn voorkeur.

Ik zoek nog het volgende:

- Akai sampler (Z4, S5000, S3200, etc)
- E-mu ROM boards en dan speciaal Perfect Piano en de World Expedition
- MicroModular
- Kurzweil MicroPiano
- TC electronic Triple-C
- Waldorf MicroQ (lite)
- ModFxjes zoals de Bitrman
- een rompler met goede basisgeluiden (bv JV1080)
- een leuk analoog dingetje zoals een Juno 60/106.

Ik kan tot 100 euro bijbetalen. Stel maar wat voor.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top