• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MKS-50 incl. MIDI Club controller

Studio Bones

MONOMINDED
Lid sinds
24 juni 2016
Berichten
312
Locatie
Rotterdam
Bij dezen verkoop ik (met pijn in het hart) mijn MKS-50 incl. MIDICLUB controller. Dit is de rack variant van de Alpha Juno. Ik ga voor een andere setup en helaas passen daar geen 19" instrumenten meer in. De MKS heb ik onlangs nog gereviseerd. Ik heb toen de chorus chips (nieuwe zitten in sockets), batterij en de voedingscaps vervangen. Ook heb ik de filters getuned. Hij kan er weer even tegenaan dus! Op wat krassen na (zie foto's) ziet de synth er netjes uit voor een bak van 30 jaar oud. Hij klinkt geweldig maar dat hoef ik de liefhebber niet uit te leggen.
De controller heeft tijdens transport ooit wat schade opgelopen, deze schade heb ik gerepareerd en hij voelt weer degelijk aan en werkt weer perfect! Ophalen en testen in Rotterdam onder het genot van een bakkie pleur of pilsje. Verzenden kan maar kosten + risico voor de koper.

550,-
 

Attachments

  • $_81.jpg
    $_81.jpg
    61,8 KB · Bekeken: 86
  • $_82.jpg
    $_82.jpg
    30 KB · Bekeken: 72
  • $_83.jpg
    $_83.jpg
    37 KB · Bekeken: 75
  • $_84.jpg
    $_84.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 73
  • $_85.jpg
    $_85.jpg
    39,4 KB · Bekeken: 74
  • $_86.jpg
    $_86.jpg
    61,9 KB · Bekeken: 74
Back
Top