Plug In & Rewire Probleempje

Kevin

Tis niet te gleuven
Lid sinds
25 augustus 2002
Berichten
3.258
Ik draai Cubase SX op een P4 2 Gigahertz en heb 2 Probleempjes!
Ik krijg geen Rewire tevoorschijn om Rebirth RB-338 2.0 sync te laten lopen met SX (dus ik zie ook geen Outputs in SX)
En ik heb de Waldorf D-Pole Plug In en deze kan ik niet installeren omdat hij geen VST Plug In Folder gevonden kan krijgen (terwijl ik Wavelab 3.0 en SX draai!!)

Zijn er meer mensen met dit probleem of weet er iemand hoe ik dit op kan lossen laat het a.u.b. ff weten.


p.s. Ik draai alleen maar Legale Software :walker:
 
In Cubase SX op het menu bij Devices > Show panel en dan het knopje met rebirth zoeken.
Heb je dat niet moet je misschien Rebirth opnieuw installeren omdat Cubase Rewire (voor rebirth) niet gevonden kan hebben.

En bij installatie van VST's wil het wel eens voorkomen dat hij standaard in een andere folder installeert. Of in de registry staat de verwijzing naar je VSTplugins folder fout. Meestal kun je precies aangeven waar je het kunt installeren (weet ik bij deze niet uit m'n hoofd). Maar als je een shortcut naar de VST plugin folder op je desktop (of quick launch bar) plaatst is het zoeken niet zo moeilijk meer. :)
 
Back
Top