Geheugen E6400 Ultra en HD verbindingskabel(tjes)

M.Whitman

Stamgast
Lid sinds
27 april 2003
Berichten
167
Locatie
Belgium
Hey,


Ik wil mijn sampler optimaal benutten en nu heb ik er al 72 mb inzitten maar ik wil er 64 bij.
Alsook wil ik een HD erin en ik vraag mij af welke en hoe groot mag die zijn en vooral die kabeltjes weet ik dus nie
waar die te kopen .....

Geheugen http://www.thomann.de/simm_64mb_ps2_prodinfo.html is dit wat?????
 
Op de Emu site kun je vinden wat de specificaties zijn die je voor je geheugen moet hebben. Bij geheugenwinkels op het net kun je bij de spec sheets zien of ze er idd aan voldoen. Emus zijn gelukkig wel vrij tolerant maar zoek het goed uit ! Het is het beste om twee identieke reepjes te kopen, zo duur is dat ook weer niet. Als je precies weet wat je moet heben kun je het ook op Marktplaats proberen, daar kun je voor twee tientjes klaar zijn.

Alle 3.5 inch HDs zijn toch ongeveer hetzelfde ? Op de Emu site staat ook een lijstje maar die is ongeveer 100 jaar oud. Kijk ook eens bij www.emusonacid.co.uk voor vele tips. Ik zag laatst ergens iemand een kabelsetje voor IDE schijven voor EMUs in de aanbieding hebben (je hebt Emu nummer 6303 voor IDEs nodig en 6301 voor SCSI). Bel anders naar Feedback Rotterdam, daar hadden ze een paar maanden geleden er nog een liggen. Welk OS heb je ? Dat is van belang voor de max. grootte die je sampler kan gebruiken.
 
Back
Top