Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

de pat metheny group inzoverre ze al niet iets in de planning hebben zitten.

U.K. in de originele bezetting (niet UKZ dus)

@Yoonchi: King Crimson bestaat nog gewoon. Gaan op tournee, schrijven nieuw materiaal. Laatste bezetting is 5 man met oa. Tony Levin, Pat Mastelotto, Gavin Harrison, Robbert Fripp en Adrian Belew
 
een best of hooguit (maar niet allebei) want mevrouw ligt al lang en breed (nou ja, dat zal inmiddels wel smal zijn) onder de eeuwige grasvelden nutuulk...

ja weet t... Maar toch hè..
 
... de beste artiesten die hiervoor in aanmerking komen moet je eerst gaan opgraven,.. en die brengen alleen nog gerammel teweeg...

... dus onder de levenden dan maar ... Human League, OMD, killing joke, John Fox,

... en voor de liefhebbers onder ons Nana moeskoeri,... die ziet er ondertussen wel iets minder sexy uit lijkt me zo ...

attachment.php
 

Attachments

  • nanaweloveyou.JPG
    nanaweloveyou.JPG
    23,8 KB · Bekeken: 43
Dire Straits, off course :W
die zeker...
doe mij ook nog maar een Deep Purple,

Bij hardcore vind ik dat DJ E-Rick & Tactic wel weer is iets release of een Ruffneck release (Ruffneck records stijl)
 
Ongeveer een jaar later heb ik nog steeds het bovenstaande lijstje (met dezelfde bedenkingen) en dan plak ik hood (de solo-projecten zijn ook ok, maar...) en autechre er ook maar bij aan.
 
en natuurlijk Hendrix , maar die legt natuurlijk ook al aan de verkeerde kant van het gazon.

lijkt wel of alle goeie de pijp aan maarten gegeven hebben............
groeten,
jeroen
 
... de beste artiesten die hiervoor in aanmerking komen moet je eerst gaan opgraven,.. en die brengen alleen nog gerammel teweeg...

... en voor de liefhebbers onder ons Nana moeskoeri,... die ziet er ondertussen wel iets minder sexy uit lijkt me zo ...

attachment.php

NONO MOESKOERI
 
Back
Top