Wie mag nog wel een plaat uitbrengen van jou?

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.703
Welke groep of artiest die al tijden geen plaat meer heeft uitgebracht mag er van jou wel weer 's eentje gaan maken?

Voor mij zou dat zijn : Sly & The Family Stone.

Na het succesvolle optreden op Woodstock en het uitbrengen van major Funk/Soul platen zoals Fresh, Stand en There's a riot going on, niets meer van Sly en band gehoord in de originele formatie..
Sly Stone heeft nog wel platen uitgebracht tot 1982 maar daarna werd het stil wegens problemen rond zijn druggebruik..zonde hoor..

Ik kan niet wachten om weer 's een nieuwe goeie ouwe funkplaat te horen.. :mexico:
 
Een plaat mag er ook bij, maar wie vooral nog eens een wereld-tournee mag doen (in de volle authentieke bezetting dan) is Pink Floyd.
Ze speelden perfect in harmonie op <Live8> terwijl ze al sinds 1981 niet meer alle vier samen optraden... Grote artiesten zijn het voor mij. Hele grote artiesten...
 
Siouxsie and the Banshees
Joy Division (valt alleen niet mee)
The mover
 
kate bush bregt ook weer een nieuw album uit. ben er eigenlijk wel benieuwd naar.
Red snapper mag ook wel weer bij elkaar komen. Portishead was ook altijd wel lekker.
Jeff buckley ook wel maar die kan niet meer terugkomen.8D
zo zijn er nog wel meer..
 
drexciya - was echt heel benieuwd waar die heen zou gaan, maar dat zullen we nooit weten =(

ototax - geef me die rauwe shitz zwa :)

john carpenter - en dan in de stijl van escape from new york
 
Di-rect

vooral Spike is zo'n lekkere gekkerd

190_20050124175734x162S80p5A.jpg
 
At the drive-in
maar zal ook niet meevallen. Is gesplit in 2 bands...
 
captain jack


...maar dies dood :(
 
Back
Top