[Moog] Voyager Software Niet klaar ?

Ik denk dat onze Bob wacht tot de heren kenners niet meer kunnen zeiken dattie niet vintage is:) :)
 
Gaaf he die MemoryMoog. Bezit er zelf ook een maar ik ben er wel zuinig op (zeker na de Lintronic revisie, ik drink nu nog steeds goedkope whiskey).
Had je ook alle lintronics geluiden erbij, en sounddiver?
 
Origineel geplaatst door Grooveron
thanks dat wist ik niet, ik heb jaren geprobeert zo'n moog tepakken tekrijgen maar kreeg nooit een response.

Goed om teweten dat hij minder klinkt.
8o) En wat vind je gewoon van de originele oude minimoog? toch altijd beter dacht ik dan namaak:maffia:
 
Origineel geplaatst door John

8o) En wat vind je gewoon van de originele oude minimoog? toch altijd beter dacht ik dan namaak:maffia:

Ligt eraan welke namaak, ik heb jaren een minimoog gehad en heb die ooit moeten verkopen en na lang geprobeerd er een terug tekrijgen heb ik een SE1X gekocht die me erg goed bevalt, ik kan zo uit mijn geheugen niet zeggen dat die mini echt veel beter klonk. Mischien in het allerdiepste laag en met het filter op volle resonantie maar voor de rest ben ik zeer tespreken over de SE1X die ook weel leuke features heeft die de Mnini niet heef.

Ik heb gisteren mijn MemoryMoog opgehaald en dat is een heel ander verhaal, tjonge wat een bak, ik had er al eens opgespeeld maar als je er echt mee gaat stoeien weet je weer waarom je echte synth's zo mooi vindt:{ .

Ik heb veel synth's maar weing zijn zo intuitief en leuk om tespelen als de Memorymoog. Dus ik ben weer een heel tevreden mens (was ik al maar de glim lach is nu noch breeder)
 
En had je ook de handleiding er bij, zowel die van Moog als die van Lintronics? handig hoor, hoewel veel voor zich spreekt.
Wat ik zo mooi van Lintronics vind, is dat naast de Midi ook de arpeggiator netjes is bijgewerkt. >:|
 
Gezellig met al die Memorymoogers bij elkander.
Toen ik me hier aanmeldde was er nog niemand en nu al 3.....

Maarten
 
Origineel geplaatst door John
En had je ook de handleiding er bij, zowel die van Moog als die van Lintronics? handig hoor, hoewel veel voor zich spreekt.
Wat ik zo mooi van Lintronics vind, is dat naast de Midi ook de arpeggiator netjes is bijgewerkt. >:|

Jammer genoeg heb ik geen handleidingen maar ze zijn door de verkoper voor me aangevraagd bij Lintronics,
dus op dit moment is het nog een beetje behelpen, ik weet niet eens hoe ik de misi kananalen moet kiezen dus ff hulp is zeer welkom:-)
 
Origineel geplaatst door Heli
Gezellig met al die Memorymoogers bij elkander.
Toen ik me hier aanmeldde was er nog niemand en nu al 3.....

Maarten

Ik ben oo blij dat ik hem heb, fantastische bak moet ik zeggen.
 
Back
Top