Hartmann Neuron VS 149 euro

voor die prijs heb ik het over

tja, pakket blijft voorlopig in depot, totdat juiste geg komen (hoop ik), dus nog niet naar duitsland terug
 
Volgens mij verkoopt Musicstorekoëln geen Neuron VS's meer.
Wilde er net een gaan bestellen. .. :(

Of vergis ik me?
 
gefeliciteerd mannen!

heb net nog maar een mailtje gestuurd maar heb zo'n vermoeden dat ik weer niks terughoor.
weet iemand misschien wie ik hier het beste voor kan bellen bij musicstore? tis vaak toch een kwestie van de juiste persoon aan de lijn krijgen.
lullige is dat ik alleen een mobiele telefoon heb dus ik heb geen zin om urenlang doorverbonden te worden met de tarieven die er op buitenlands bellen staan. ;)
 
Maar die is alleen nog maar via deze directe link te vinden. Via de normale weg staat hij niet meer op de site.
 
Klopt. Ben overigens benieuwd of ik hem netjes kan registreren. En zo niet, wat dan? Ach, we zien wel.

De verpakking mag er inderdaad wezen. En de metalen Nuke controller al helemaal. Maar de DVD met Models is ook hier niet helemaal in orde. Tijdens installatie haakte die af, maar ik kan de models wel met de hand kopieren. Duurt effe, maar dan heb 'ie ook wat...
 
Re: Another one bites...

Re: Another one bites...

Zeg Koediman, is dit niks voor jou dan? Ik denk dat Conso's Neuron wel bezorgd gaat worden:

Origineel geplaatst door conso
Mocht de mijne dus alsnog afgeleverd worden, en ze zijn bij MSTK op, dan kan iemand hier mijn ongeopende exemplaar voor de kostprijs overnemen. *D
 
Re: Re: Another one bites...

Re: Re: Another one bites...

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Zeg Koediman, is dit niks voor jou dan? Ik denk dat Conso's Neuron wel bezorgd gaat worden:

is idd een optie ja, maar ik hoop dat het gewoon op normale wijze met musicstore kan worden geregeld.
zowiezo ben ik niet de enige want musiqence liet eerder in deze thread al blijken hetzelfde probleem te hebben.

zou iig wel heel tof zijn van conso als wij (die'm nog voor de oude prijs hebben aangeklikt vrijdag) de eerste gegadigden zijn mocht het toch nog misgaan met onze bestelling.
 
Is er trouwens iemand hier die 'm heeft kunnen registreren en hem NA de mededeling van Hartmann van 6 oktober gekocht heeft? Misschien zijn ze nog zo eerlijk geweest om mensen die hem voor die mededeling kochten toch toe te laten omdat die echt van niks konden weten. Dit omdat de mensen die 'm vroeg registreerden een login hebben gekregen (waaronder ik), maar daarna blijkbaar niemand meer.
 
Wat een geklooi zeg.

Die DVD is zo gaar als wat. De laatste mapjes wil die niet kopieren. En blijkbaar zijn die nodig, want de helft van de presets doet helemaal niets. Van de andere helft is een groot deel overstuurd en de rest klinkt nergens naar. Ik krijg een sterk Technics WSA-1 gevoel. Nog niet verdiept in het zelf programmeren, want het bugfixen kost al genoeg inspanning.

Zodra je een preset kiest slurpt Neuron een willekeurig aantal MB's van je RAM-geheugen die je niet meer terug krijgt. Mijn virtueel geheugen staat uit en dus bereik je zo binnen de kortste keren je max. En dus crashen. Heerlijk.

Zijn deze problemen verdwenen met de nieuwe versie?
 
Zijn deze problemen verdwenen met de nieuwe versie?

Welke nieuwe versie? Volgens mij is er alleen een update van de models en de sounds, maar niet van de applicatie.
 
Ik dacht dat er nieuwe models waren en ging er stiekum vanuit dat daar ook een nieuwere versie bij hoorde. Versie 1.0.0 had toch eigenlijk al lang vernieuwd kunnen zijn. Hmmm... gaat lekker zo :erm:
 
ach ja, vandaar dan ook die terechte prijs van 149
 
Origineel geplaatst door De Toverkoning
Ik dacht dat er nieuwe models waren en ging er stiekum vanuit dat daar ook een nieuwere versie bij hoorde. Versie 1.0.0 had toch eigenlijk al lang vernieuwd kunnen zijn. Hmmm... gaat lekker zo :erm:

Bij de downloadbare models zit in ieder geval geen nieuwe versie. Zou kunnen dat op de dvd die je kunt bestellen die wel zit, maar ik dacht het niet.

Oversturen heb ik geen last van, wel van enorme volumeverschillen tussen de verschillende patches. Dat is bij mij bij de V4 models/sounds wel ietsje beter heb ik het idee. Geheugengebruik heb ik hier eigenlijk nog niet naar gekeken.
 
Origineel geplaatst door koediman
weet iemand misschien wie ik hier het beste voor kan bellen bij musicstore?
Ik heb gewoon het nummer gebeld dat er naast staat. Ik heb wel in 't Engels moeten praten met deze meneer.

lullige is dat ik alleen een mobiele telefoon heb dus ik heb geen zin om urenlang doorverbonden te worden met de tarieven die er op buitenlands bellen staan. ;)
Ik denk dat je de telefonische afdeling daar min of meer onderschat ;). Ik heb niet langer dan 10 minuten gepraat en toen was alles geregeld (betreffende de bestelling van een 2e exemplaar voor een kennis van me; je kunt er maar 1 per klant/adres krijgen zoals ik al eerder zei, en de tweede was wel op tijd besteld maar afgeketst vanwege dit).
 
Back
Top