De studio van Tiesto

contactmaken

Nieuwkomer
Lid sinds
27 augustus 2005
Berichten
19
Locatie
Amsterdam
Weet iemand waar de studio van Tiësto zich bevind ? Er gaan een groot aantal geruchten
op diverse fora de ronde, dat Tijs Verwest géén enkel nummer zelf zou hebben geschreven
en nog nooit de binnenkant van een studio zou hebben gezien.
Tijs bevestigde reeds eerder in een interview dat hij géén kennis heeft van notenleer en alles op gevoel kan componeren.....is hij dan de nieuwe Mozart of Beethoven ?
Andere geruchten gaan dan over het feit dat hij stoogies laat opdraven om al zijn songs te schrijven en men de naam Tiesto er onder plakt omdat dit beter verkoopt. Ik weet enkel dat een zekere clark, al zijn klanken maakt, dat betekent dat Tijs eigenlijk alleen wat mixt....
Iemand meer info over deze zeer vreemde gang van zaken ?
 
Laatst gewijzigd:
Re: De studio van Tiesto

Origineel geplaatst door contactmaken
Weet iemand waar de studio van Tiësto zich bevind ? Er gaan een groot aantal geruchten
op diverse fora de ronde, dat Tijs Verwest géén enkel nummer zelf zou hebben geschreven
en nog nooit de binnenkant van een studio zou hebben gezien.
Tijs bevestigde reeds eerder in een interview dat hij géén kennis heeft van notenleer en alles op gevoel kan componeren.....is hij dan de nieuwe Mozart of Beethoven ?
Andere geruchten gaan dan over het feit dat hij stoogies laat opdraven om al zijn songs te schrijven en men de naam Tiesto er onder plakt omdat dit beter verkoopt. Ik weet enkel dat een zekere clark, al zijn klanken maakt, dat betekent dat Tijs eigenlijk alleen wat mixt....
Iemand meer info over deze zeer vreemde gang van zaken ?

:gaap: Wil je nog ergens een punt maken, of wat?:doei:
https://www.synthforum.nl/forums/se...=1188453&sortby=lastpost&sortorder=descending
 
In het kader van 'contactmaken' ... ?!


Nogal een gevoelig onderwerp hiero... GROTE kans dat 't weer helemaal uit de hand gaat lopen en dat er over en weer ge*** wordt en dat uiteindelijk 1 of meerdere Mods moeten ingrijpen..

Offe, was 't "stoken" je bedoeling? ;)
 
waarom staat dit op de voorpagina?

:confused:
 
Re: De studio van Tiesto

Origineel geplaatst door contactmaken
Weet iemand waar de studio van Tiësto zich bevind ? Er gaan een groot aantal geruchten
op diverse fora de ronde, dat Tijs Verwest géén enkel nummer zelf zou hebben geschreven
en nog nooit de binnenkant van een studio zou hebben gezien.
Tijs bevestigde reeds eerder in een interview dat hij géén kennis heeft van notenleer en alles op gevoel kan componeren.....is hij dan de nieuwe Mozart of Beethoven ?
Andere geruchten gaan dan over het feit dat hij stoogies laat opdraven om al zijn songs te schrijven en men de naam Tiesto er onder plakt omdat dit beter verkoopt. Ik weet enkel dat een zekere clark, al zijn klanken maakt, dat betekent dat Tijs eigenlijk alleen wat mixt....
Iemand meer info over deze zeer vreemde gang van zaken ?

Vreemd is het niet, dat heet slim.
Stel je hebt als dj een naam, en er is een goede producer die graag op de achtergrond werkt?
Aangezien dat een maatschappij graag wil dat er ook een gezicht aan een product gekoppelt zit, zet je deze 2 bij elkaar.
Zo simpel is het.

En verder boeit het ook niet meer, deze discussies bestaan al zo lang.

Btw waarom wil je zo graag weten waar die studio zit?
Ga je op de koffie? of wil je Tiesto aan een kruisverhoor onderwerpen?
 
Re: Re: Re: De studio van Tiesto

Re: Re: Re: De studio van Tiesto

Origineel geplaatst door cowbell
nee, hij wil geen 'punt maken', hij wil contact maken (check z'n gebruikersnaam)

oh, ok. My bad.... :D
 
tiesto heeft een gigantische studio
hij werkt met qbase sx
ik heb hem eens op tv zien prutsen met qbase
ik weet niet of hij die simplistische 4/4e boemboempjes zelf maakt, maar het lijkt me goed mogelijk :D
Mozart & bach zijn echt wel van een ander kaliber :confused:
 
Re: De studio van Tiesto

Origineel geplaatst door contactmaken
...is hij dan de nieuwe Mozart of Beethoven ?

Een beetje contact maken met de realiteit lijkt me geen overbodige luxe. Sorry hoor, ben je nu echt serieus of wat?
 
Yo! Eindelijk iemand die niet op eieren durft te lopen.:okdan:
Ik vind het een legitieme vraag eigenlijk.
Als je liefhebber van Tiesto bent, zou je je behoorlijk genaaid kunnen voelen, als blijkt dat iemand anders die deuntjes in elkaar gedraait heeft al die tijd.


:biertje:
 
Origineel geplaatst door Creative
volgens mij produceerd bijna elke dance producer zonder kennis van muzieknoten.

crazy.gif
 
Waarom worden interviews over zijn studio werk, gearlist etc...steeds geweigerd ?
Ik weet van de redactie van Interface dat deze al meermaals een aanvraag hebben ingediend, maar dat dit ALTIJD werd geweigerd, bij andere DJ's zoals Junkie XL, Ferry Corsten, Armin van Buuren was dit nooit het geval.
Waarschijnlijk zijn ze bij Blackhole bang dat er moeilijk vragen zouden gesteld worden ?
 
Origineel geplaatst door contactmaken
Waarom worden interviews over zijn studio werk, gearlist etc...steeds geweigerd ?
Ik weet van de redactie van Interface dat deze al meermaals een aanvraag hebben ingediend, maar dat dit ALTIJD werd geweigerd, bij andere DJ's zoals Junkie XL, Ferry Corsten, Armin van Buuren was dit nooit het geval.
Waarschijnlijk zijn ze bij Blackhole bang dat er moeilijk vragen zouden gesteld worden ?

Volgens mij verwar je dit forum met deze site of met deze
 
Origineel geplaatst door contactmaken
Waarom worden interviews over zijn studio werk, gearlist etc...steeds geweigerd ?
Ik weet van de redactie van Interface dat deze al meermaals een aanvraag hebben ingediend, maar dat dit ALTIJD werd geweigerd,

Heee dat wist ik niet ...

interessant nietwaar?
 
Laatst gewijzigd:
Re: De studio van Tiesto


Tijs bevestigde reeds eerder in een interview dat hij géén kennis heeft van notenleer en alles op gevoel kan componeren.....is hij dan de nieuwe Mozart of Beethoven ?


Liam Howlett (The Prodigy) heeft ook ooit verteld in een interview dat hij geen noten kan lezen,
hij heeft wel een opleiding klassieke piano gehad, maar speelde daar altijd alles op gehoor,
je hoeft dus geen Mozart of Beethoven te zijn om fijne dingen te maken...
 
Denk je dat die koppen op diverse artikelen zoals bijv Uncle Bens of zo allemaal kloppen?
Ut zijn allemaal gezichten die direct uit een castingburo komen.
Het hoort gewoon bij de show. Mensen willen gewoon beduveld worden.

M'goed de truttigheid komt weer terug in nederland dus wie weet is deze rijzende ster tanende. Maar hij ken het zeker lije.

Neem nou bijv Madonna. Dat mens kan maar half zingen, dansen en een pietsie artistiek. Maar alleen al omdat ze juiste producers bij elkaar scharrelt verkoopt zij nagenoeg alles. Op haar manier heel slim natuurlijk.
 
Back
Top