[techno] Mexes - Embryo

Mexes

Stamgast
Lid sinds
16 oktober 2003
Berichten
371
Locatie
Capelle a/d IJssel
Dit nummer is gemaakt met: Reason 2.5

klik op onderstaande link en druk op play. Het is via Acidplanet, dus het duurt iets langer dan normaal


Embryo - Remix


Uptempo Techno
BPM = 137

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 
hmm, funky uptempo techno is toch wel niet de juiste omschrijving hiervoor vind ik:P
eerder: weird techno, of zoiets:) maar de track is op zich niet slecht:)

wel een beetje kaal in het algemeen, ennuh..ik zou hem stoppen op 6:39
:)
 
Origineel geplaatst door no_disc
hmm, funky uptempo techno is toch wel niet de juiste omschrijving hiervoor vind ik:P
eerder: weird techno, of zoiets:) maar de track is op zich niet slecht:)

wel een beetje kaal in het algemeen, ennuh..ik zou hem stoppen op 6:39
:)

Ik heb de naam veranderd... klopt wel dat het niet paste.

ik ben vergeten het einde aan te passen, maar dat lijkt me op zich ook niet zo'n probleem.

Ik zocht eerder naar informatie/feedback over de track zelf: geluidskwaliteit, opbouw, sample keuze enz. enz...

misschien dat iemand nog kan vertellen wat hij/zij er van vind.. (hoewel ik denk dat het meer/alleen mannen zijn die hier op het forum zitten) :D
 
ik voel een detroit-vibeje soms

komt ws door het rondgedwarrel van snares en claps + instrumentkeuze

mits een vettere productie zou'k em draaien!

gelieve die ride los te laten ;)

greetz

m.r.t.
 
Origineel geplaatst door mrt
ik voel een detroit-vibeje soms

komt ws door het rondgedwarrel van snares en claps + instrumentkeuze

mits een vettere productie zou'k em draaien!

gelieve die ride los te laten ;)

greetz

m.r.t.

In die kick kan naar mijn idee nog iets meer sub verwerkt worden, zodat ie niet zo droog is.

Die ride moet ik er idd uit laten... is zo standaard op de 3de, 7de, 11de en 15de tel..

Vinden jullie dat er genoeg variatie in zit, of dat er nog een andere toevoeging gedaan moet worden.

En bedankt voor de reakties... als iemand nog wat kwijt will, be my guest!! :)

Ik hoor het graag
 
ok, don't misunderstand, die ride moet er NIET uit, je moet em gewoon niet afkappen :)
doe d'r iets anders leuks mee, pitchshiften ofzo...

cheers

m.r.t.
 
Sinds wanneer moeten er hier dingen?
Kan zijn dat ik je verkeerd begrijp mrt, maar ik vind dat je zo arrogant over komt.

Afspelen werkt niet bij mij trouwens. (Ik haat WMP)
 
Origineel geplaatst door fuse
kan zijn dat ik je verkeerd begrijp mrt

hoogst waarschijnlijk, ik ben op internet zowiezo niet wat'k in real life ook niet ben

ik veronderstelde dat hij uit m'n vorige post afleidde dat ik een hint gaf om de ride te droppen,
dit is helemaal niet het geval, ik doelde meer op / gaf een suggestie in de richting 'loslaten',
niet afkappen dus (zoals ie deed)... op internet wordt dat 'moeten', als hij m'n vriend was en 'k op z'n ipod mocht luisteren had'k het waarschijnlijk mooier verwoord...

ik vind het toch straf dat je bij die zin op 't woord 'arrogant' komt...
en 't zou toffer zijn als je gewoon had gezegd: "het is natuurlijk z'n eigen zaak wat ie met je mening doet" want dat is het ook...
soit, even goeie vrienden

on topic dan maar

jouw track doet me beetje denken aan een vriend van me die ook met reason werkte, hij zat ook in jouw stijl, maar kwam nooit verder dan 30 seconden :) en 'k was altijd benieuwd hoe hij zo'n gans nummer zou opbouwen dan, maar jij doet dat behoorlijk variƫrend en swingend :okdan:

keep it up!

m.r.t.
 
Nou ja, een zin.
Manier van posten (geen hoofdletters) en andere posts die ook anders te interpreteren zijn dan waarschijnlijk bedoeld.
Niet dat ik er me druk om maak verder. Ben alleen nieuwsgierig. (D'rom is het ook jammer dat mijn WMP niet goed werkt, kon ik ook die track luisteren.)
 
Origineel geplaatst door fuse
Nou ja, een zin.
Manier van posten (geen hoofdletters) en andere posts die ook anders te interpreteren zijn dan waarschijnlijk bedoeld.
Niet dat ik er me druk om maak verder. Ben alleen nieuwsgierig. (D'rom is het ook jammer dat mijn WMP niet goed werkt, kon ik ook die track luisteren.)

Fuse: Speciaal voor jou heb ik de file ge-upload met You send it

Embryo
 
Back
Top