getubetechd stormpie

TUBE-TECH!

Het klinkt idd heel vet. De distortion-bass is lekker dik. Jammer dat het mp3 is. dat hoor je ook, helaas.
 
Die bassline is zekers gaaf, het lijkt er op dat je hem layert hier en daar, ik vind hem het gaafst klinken als ie niet gelayerd is en dat je hem zo omlaag pitched,..sterk werk! :)
 
tnx!

alle sounds komen uit de akai ax 73

die gelayerde bas is wel lekker als jem over een dikke installatie hoort.. krijg je ff nog een klap in je bek.. maar idd ongelayerd klinkt ie dik
 
Re: getubetechd stormpie

Origineel geplaatst door DJ Fuse
ik heb mijn brakke mix door de tubetech multiband van de buurman mogen halen

wat is de tubetech vet

hoe vinden jullie m?

Leuk zo'n buurman. De mijne heeft alleen een Senseo ;) Ik vind 't lekker dik klinken. Die pulse-bass is mooi.
 
ja echt te gek.. ik help hem veel met software aan de praat krijgen en tippen van nieuwe dingen.. het synthforum bv voor de aanschaf van een filterbank 2. ik ben zijn beta-tester eigenlijk :D
in de toekomst mag ik gewoon tracks door de tubetech halen.. dr hangen ook nog milennia EQ's tussen. en die combi vinnik wel wat.
als ik nog meer tracks klaar heb ga ik een keer een middagje bij m zitten :)
wil m wel voor betalen eigenlijk, want natuurlijk is het wel een dure vette bak die tubetech.. en hij heeft gewoon 2 van die multiband apparaten.. vandaar dat zijn autechre-achtige absynth-tracks ook zo lekker klinken
superaardige engelse producer

gewoon meer aandacht aan de mix besteden en dan die fuck softcomps laten zitten.. dan lekker bij hem masteren :biertje:

analoge buizen zijn de bom

97 keer bekeken? pfoeh.. beetje reageren dan ook he ;)
 
Ik vind die bas wat sub missen waardoor het geheel wat body mist. Voor de rest zit het wel snor, wel leuk dat je dit met één synth hebt gemaakt.
 
das t mp3tje.. de master klappert recht in je pens.. die sub voel je wel :)
 
Origineel geplaatst door DJ Fuse
vandaar dat zijn autechre-achtige absynth-tracks ook zo lekker klinken

autechre en absynth in dezelfde zin. :D nu ben ik wel benieuwd zeg.
laat eens wat horen van die gast.
 
ghehe, wel ontopic blijven he? ;)

misschien dat ie zelf hier ns wat gaat posten.

met autechre-absynth-achtige dingen bedoel ik eigenlijk alleen maar autechre-absynth-achtige dingen :D
 
Fijne geluiden! Kan 't trouwens zijn dat je delen van deze track eerder gebruikt hebt? 't Komt me namelijk nogal bekend voor.
 
170 miljoen keer bekeken.. nog commentaar?
:)
 
Laatst gewijzigd:
Klinkt vet!

De track is zoiezo al erg aangenaam, ben benieuwd wat je allemaal met die Tubetech hebt gedaan...

Post anders het origineel zonder buizencompressie is? Dan kun je leuk vergelijken!

Wie is nou niet dol op van die 'before & after' fragmenten e.d.
 
Die zonder Tubetech klinkt wat minder wollig vind ik. De ruimte tussen hoog, midden en laag lijkt gedefineerder met die met Tubetech. Maar verder vind ik het verschil vrij minimaal.
Er zit ook HEEL veel lowend in je snare (een 707 snare?). Daar zou je wat af kunnen rollen. Dan "snapt" ie meer en rooft ie minder van de kick en de bassline. Wel OK nummer verder, alleen zou ik nog even het arrangement bekijken. De sounds zijn verder dik in orde!
 
die nare eigenlijk xpres wat laag in gehouden.. vind t roven juist nodig hier.. heb zelfs de snare ook een pietsie in de sidechain van de comp op de bas gedaan.. anders moet idd t laag er af en krijg je een beetje een nifteriger snaretje. ik hou wel van zooneen

volgens mij was t een sp12 sample

idd t nummer verdiend qua arrangement geen schoonheidsprijs.. maar daar wordt aan gewerkt.. hier in de studio is t verschil mega overigens.. de drive is er in gekomen door de tubetech.. de hats gaaan veel meer.. en de kick is ook veel dikker

de reacties op mn tracks worden iig steeds beter en zelf vind ik t ook vooruit gaan. nooit tevreden natuurlijk

wie weet wordt t nog eens heel vet allemaal :D
 
Ik vind het origineel mooier moet ik bekennen, die heeft meer definitie. Maar ik ben sowieso geen fan van multiband compressie op de eindmix. De track is overigens erg lekker! :koffie:
 
Back
Top