Nieuw Lid (woehoe!!)

PlE

Stamgast
Lid sinds
19 juli 2005
Berichten
282
Locatie
Rotterdam
Hallo allemaal, ik ben PIE

Mijn echte naam is Pieterjan Witte en ik woon in de buurt van Rotterdam. Ik ben net 22 geworden. Ik ben werkzaam als Theater Technicus en dan voornamelijk Licht Technicus. Het afgelopen half jaar heb ik door nederland en belgie getourt ben de Rock Musical 'The Who's Tommy'

Rond mijn 12e jaar begon mijn verslaving aan muziek. Dat uitte zich totaal niet in plaatjes draaien maar vrijwel direct in het zelf maken van muziek. Rond mijn 14e kwam ik in aanraking met Scream Tracker en later Impulse Tracker, wat ik persoonlijk super progamma's vind om mee te spelen, je leert er een hele hoop door en heb er veel plezier aan gehad en leuke tracks mee gemaakt!! Heel anders dan Fruity Loops of iets dergelijks waar veel mensen nu als eerste mee beginnen.

Momenteel ben ik dus bezig met het maken van mijn eigen studio en ben nu in bezit van een Roland MC-909 samplingGroovebox, waar ik heel erg blij mee ben aangezien ik erg graag een live-act zou willen neerzetten, waar de MC-909 ideaal voor is. Een goed hart van mijn toekomste studio zeg ik maar. Binnenkort wil ik een midi-keyboard aanschaven, welke weet ik nog niet. En ik ben voor een synthesizer aan het kijken.

Mijn muziek smaak is erg breed, maar mijn grootste intresse gaat naar pure electro. Daarnaast luister ik veel qua Electonische muziek naar: 8-Bit, Abstract, Downtempo, Breakbeat, DnB, IDM, Electro, Modern Classical, Future Jazz en Techno. Mijn fav. artiesten zijn: RMB en Zombie Nation. Voor de rest vind ik momenteel goeie producers qua electro vooral Remute, Misc. Mulletronic en Mutron. Qua andere stijllen op dit moment: Amon Tobin, Neotropic, Hrvatski, Apparat, Luke Vibert en de franse band Avril!! en nog veel meer te veel om op te noemen..


Groeten,

PIE
 
Maar waarom licht bij een theater doen ipv geluid? Was er geen werk voor jou als geluidstechnicus, of wou je je horizon verbreden?