[mrt-tech] - the threat

ROGUE85

@wearerogue85
Lid sinds
23 juni 2005
Berichten
1.722
Locatie
Leut (BE)
Yow,
hier is't nog examentijd, daarom veel inspiratie :)

De nieuwste tech-track van m'n eerstvolgende release voor't einde van de zomer

m.r.t. - the threat


mp3 offline!

Commentaar is welkom, ik wilde hem even laten liggen en daarna terug oppikken om te kijken wat'k ermee zou doen :)

Als'k de rest iet of wat gefatsoeneerd heb, post ik die ook nog wel es!

Cheers,

m.r.t.

matchless.remixing.technologies
 
Laatst gewijzigd:
hij wordt precies niet zo gesmaakt? :confused:

jullie feedback zou me wel helpen!

thanx,

m.r.t.
 
We doen het allemaal wel eens een fragment nemen van een plaat en er mee spelen ..

Maar dit lijkt me meer een remix
B00005NVK3.01._SCTHUMBZZZ_.jpg
dan een eigen nummer ..
Misschien zwaardere studie's kiezen zodat ge nog meer inspiratie krijgt .. :engel:

Cheers,
Com8
 
thanx, ik had die ene drumsample ergens gevonden inderdaad, maar weet niet van welke plaat het kwam -zelfs niet of hij al ergens bestond... de rest is origineel...
mr. hawtin is mij welbekend, zijn werk minder...
anyway, als het idd een nummer van hem is...
zou je mij precies kunnen zeggen welk?

cheers,

m.r.t.

p.s.: studies zijn zwaar genoeg naar mijn goesting :)
 
Lijkt me inderdaad niet veel meer dan Minus Orange met een vette beat er door gemixt. Wees gerust dat er op gedanst zou worden, maar ik vind het niet echt verdienstelijk. Ik ben er wel vrij zeker van dat je problemen zal hebben als je dat zomaar releaset zonder je samples te clearen... Het tweede deel van je track klinkt overigens wel héél lekker en proper voor zover je dat zelf in mekaar hebt gestoken.
 
Yup, you're right, I had no clue...
buiten die sample is't eigen stuff so...
laten we een kat een kat noemen en dit een remix...

tweede deel van de track zijn drie absynths + drums + 'de sample'

m.r.t.
 
Idd zo noemt die plaat "Richie Hawtin - Minus Orange" ..

Wist dat het iets met orange was want de hoes is ook Orange 8o)

Hier alvast de B kant van die plaat in video clip .. 8D

Click Here

Groenten
Com8
 
Wel in dat geval zou ik de sample eruit halen want de rest kan het zeker zonder doen!
 
very well, dank voor commentaar!
laat het weten als'k het gefixt heb want hij klinkt nu ietsje té leeg in de low-mid...

m.r.t.
 
Ik hoor trouwens net van iemand dat je in de praktijk dit soort samples probleemloos kan gebruiken omdat instrumentale tracks te duur zouden zijn om sampleprotected te maken. Het schijnt om de haverklap te gebeuren, al lijkt het me toch geen al te best idee en zou ik het zeker niet aanmoedigen... Ik wist het zelf helemaal niet en ik luister graag naar voorbeelden van het tegendeel!
 
True, laten we er geen misbruik van maken, heb nog net wel dat respect voor de grootmeesters dat ik niet iets ga pikken en het dan onder m'n eigen naam uitgeven... tenzij ik het niet wist natuurlijk...

Heb wel nog een remix staan van steve rachmad's dominus, maar die heb'k ook echt wel remix genoemd ;)

m.r.t.

p.s. ik heb de mp3 offline gezet, totdat alles aangepast is
sorry Denzzl!
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top