Programma DSF Meeting !!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

schaapje

beeeeeeeeeeeeeeeeeh !
Lid sinds
4 april 2002
Berichten
404
Locatie
Amsterdam
Hoi iedereen!

Na kort bakkeleien hebben we het definitieve avondprogramma samengesteld voor de DSF meeting op 15 september in Perron55 te Venlo.

Oorspronkelijk was het plan 3 Dj's en 4 live acts uit te nodigen, maar aangezien er meer dj's dan live acts aangemeld zijn en dit bij nader inzien niet verkeerd uitkomt qua planning is het omgedraaid naar 4 dj's en 3 live acts.

De live acts:
Twin-X (twin-x & oxy-yan)
Thuiskomputer Terror Toestand (schaapje)
Pjotr G (pjotr g)

De DJ's:
Da Goose (da goose)
Estroe (emroo)
Ro9 (ro9)
Equate (equate)

Dat belooft weer een gezellige avond te worden !!!

Iedereen die zich opgegeven had en niet in het uiteindelijke programma zit: je naam en je werk zijn nu bekend bij ons voor latere edities van de maandelijkse sonicplanet feesten.

:okdan: :mexico: :koffie: :dj: :biertje: :luv: 8) :okdan: :mexico: :koffie: :dj: :biertje: :luv: 8) :okdan: :mexico: :koffie: :dj: :biertje: :luv: 8)
 
tony black heeft zich niet opgegeven
 
We geven andere ook een kans en zo bijzonder zijn we niet.

Kom 15 november (toch boost?) maar naar Den Haag. Darkforce on the move!

Ben benieuwd naar Pjotr en TTT... ( twin-x ook, maar die heb ik al eens ooit gezien. Alhoewel.. Nu met 909 en echte 303.. en een RS7000.. En een dubbele oakley... Amai! )
 
Jammer zeg...kunnen ze niet als Mystery Guest alsnog komen? (Ben wel erg benieuwd hoe hun Acid in een zaal klinkt...)
 
ik denk dat het programma met 7 acts al vol genoeg is...

trouwens, johnny en craz nemen 's middags een berg apparatuur mee. misschien dat ze dan een kleine demonstratie van hun kunnen willen geven...
 
heb je ook iets van een soort van blauwdruk tijdschema?
 
nog niet
equate is op vakantie, dus daar gaan we daarna aan werken
 
Persoonlijk vind ik het jammer dat er meer DJ's dan live acts zijn. Het is tenslotte een DSF meeting.

Voor de rest :okdan: ik kijk er naar uit!
 
's middags is inderdaad een exclusieve DSF meeting, maar 's avonds is een danceavond die ook open is voor gewoon publiek.
 
Okay, dan heeft de titel van de topic mij in verwarring gebracht, excuus :)
 
dan daarop wederom mijn excuus voor het in de war brengen van jou met de door mij ingevoerde titel.

maar dat het nu voor ieder en eender duidelijk mogen zijn waar deze thread over gaat !
 
ik kijk er naar uit! :)

er gaan zeker geen late treinen richting utrecht vanaf daaro?
 
we hebben jammer genoeg de ns niet kunnen overtuigen van het inzetten van extra late treinen om alle bezoekers nog thuis te krijgen...

de laatste trein vertrekt meen ik zo rond een uur of 12, maar je kan ook bij een van de lokale DSFers blijven slapen, namen en dergelijke staan in de meeting thread.
 
right. misschien moet ik ff een auto gaan regelen dan. is wel zo makkelijk.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top