SH32 en midi notes arpeggiator

BlackEyed

Als nieuwe Digitone op 24 & 25 nov € 500
Lid sinds
19 Maart 2005
Berichten
1.928
Locatie
Uithoorn
Weet iemand of de Roland SH32 midi notes uitstuurt wanneer je de arpeggiator gebruikt? Dus niet alleen de 3 noten on/off als je bv een C-chord gebruikt, maar ook alle 60 noten die de arpeggiator triggert?
 
Ik heb een Nord Lead, en daarop kun je deze functie aan/uit zetten. Misschien dat dat bij de SH32 ook zo is?
 
Is het met een Novation Supernova 2 ook mogelijk om die ARP notes met midi te kunnen opnemen. Is daar toevallig ook een instelling voor zoals op een Nord Lead schijnt te zitten (zoals ik net lees). Zou mooi zijn als iemand dat toevallig weet.... :)

Ik heb een Nord Lead, en daarop kun je deze functie aan/uit zetten. Misschien dat dat bij de SH32 ook zo is?
 
Is het met een Novation Supernova 2 ook mogelijk om die ARP notes met midi te kunnen opnemen. Is daar toevallig ook een instelling voor zoals op een Nord Lead schijnt te zitten (zoals ik net lees). Zou mooi zijn als iemand dat toevallig weet.... :)

Nevermind, ben er even ingedoken en heb het inmiddels kunnen vinden.
Het is met een instelling mogelijk dit aan te pasen, zodat de ARP midi data van de SNII extern beschikbaar is.

Sorry voor het storen in dit topic... :)
 
Back
Top