Online release - AB11001101

fuse

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
7 juli 2001
Berichten
18.831
Vandaag de laatste hand gelegd aan mijn online release.
Was een lange poos ontevreden over de tracklist maar nu eindelijk een paar knopen doorgehakt en nu is het af.

De titel spreek je trouwens uit als ABCD.
Want in hexadecimaal is 1100 = C en 1101 = D

Hij is te vinden op:
http://faxis.dyndns.org/ab11001101/

Mocht je een CD-r hiervan willen kopen laat het maar weten. Die kost 12 euro en wordt via de post opgestuurd.
 
Ik heb je tracks beluisterd, maar ik vind ze nogal dof klinken. Met tracks als Alter Spalter of Shore is iets mis met het geluid op zich. Het geluid hakt nogal op bepaalde momenten. Met name als de bassdrum erin komt, dan lijkt die op een lelijke manier andere sounds resoluut weg te drukken waardoor het nogal hakkelt en geen vloeiend geheel meer is. Misschien een mp3 probleem hoor. Ik snap je gradaties naar type ook niet helemaal. Van Detroit verwacht ik wat anders eigenlijk, maargoed... succes ermee verder.
 
Ik heb je tracks geluisterd, er zitten kewle bij, qua mix vind ik ze best okay klinken trouwens!
 
ik vind wel cool. :)
alleen zijn sommige tracks net iets te monotoon voor mij. maar das meer smaak gebonden denk ik.
 
Bedankt kerels!

Op dit soort posts van Riekoes zit ik dus niet op te wachten.
Om heel eerlijk te zijn vind ik die gewoon kwetsend.

En de orginelen klinken gewoon stukken beter.
 
Origineel geplaatst door fuse
Bedankt kerels!

Op dit soort posts van Riekoes zit ik dus niet op te wachten.
Om heel eerlijk te zijn vind ik die gewoon kwetsend.

En de orginelen klinken gewoon stukken beter.

Kwetsend? Zo is het niet bedoel jongen. Ik zeg wat ik hoor en wil je er niet mee onderuit halen ofzo, want daar ben ik niet op uit. Als de originelen beter klinken, dan zal het wel aan de mp3 liggen zoals ik al zei.

Bovendien, als je geen commentaar kan hebben, kun je maar beter kappen.
 
Tsja, ik heb inderdaad moeite om als ik GRATIS iets aan de mensen aanbied waarmee ik maanden met hart en ziel mee bezig ben geweest en het wordt een respectloze manier afgeserveerd.
Misschien moet ik het me niet zo aantrekken maar toch.......
 
Origineel geplaatst door fuse
Misschien moet ik het me niet zo aantrekken maar toch.......

Ik denk het ook niet. Je tracks klinken ook verder niet slecht ofzo hoor, misschien hier en daar wat monotoon qua arrangement, maar dat stoort mij in het geheel niet. Er is hier genoeg bagger op het forum voorbij gekomen dat het daglicht niet verdragen kan, dus wat dat betreft, trek het je allemaal niet zo aan.

Het zal wel misschien wel moeilijk zijn om negatief commentaar te lezen, maar dat is wel het risico van het online zetten van eigen tracks natuurlijk. Sowieso van het openbaar maken van tracks. Als je geen negatief commentaar wilt lezen moet je er niet aan beginnen natuurlijk.
 
Je kan lullen wat je wil Riekoes , je gaf geen opbouwende kritiek, je was gewoon lomp aan het doen.
 
Origineel geplaatst door demian
Je kan lullen wat je wil Riekoes , je gaf geen opbouwende kritiek, je was gewoon lomp aan het doen.

Laten we Fuse z'n thread verder niet bevuilen met commentaar op mijn mening verder okay? Indien wel, dan wel :)
 
Wat een socio gedoe!!
Als Riekoes commentaar heeft, dan heeft hij daar recht op.
Ik ben niet in de gelegenheid om nu de mp3tjes te luisteren maar zal het later wel doen. Riekoes, stand your ground.
Misschien ligt het aan het programma waarmee je de mp3tjes hebt gemaakt.
Het omzetten naar mp3 kan heel veel slechte gevolgen hebben met wat betreft audio. Welk programma heb je hiervoor gebruikt.
Ook van bijvoorbeeld dither gebruik gemaakt?
 
Dankzij de commentaren van deze fijne meneren heb ik er geen zin meer in.

Als ik niet normaal als mens behandeld kan worden met respect dan vind ik dat erg jammer.

De mp3's staan er dus ook niet meer.
 
Nou lekker dan....

Denk ik ga even naar Fuse zijn album luisteren...... Ik dacht begin met alter spalter, vanwege het commentaar, maar ik hoor niet wat Riekos bedoeld, en vind het nummer best lekker klinken, sfeervol en zeker niet dof.....

Niet mijn smaak qua muzieksoort, maar dat is mijn smaak, ik kan er zelf nog wel wat van leren en kan er wel inspiratie uithalen.

Maar ehhh.... nu heb ik maar één nummer gehoord, en wil meer.....

Ik zou me niet zo van de wijs laten brengen door negatieve kritiek, je hebt maar van één nagatieve kritiek gehad en de anderen hadden toch wat meer lof. Gremlin23 had geen eens commentaar op de muziek maar over de discussie....

Sterkte!

Groetjes van Rudo
 
Als je hier je tracks post krijg je nou eenmaal dit soort reacties. Dat weet jij zelf ook toch wel fuse? , ook al werk je maanden aan een track er zal er altijd wel 1 bij zijn die het niks vind en die het zal laten blijken.
En dat je nu je tracks offline haalt, vind ik helemaal jammer zo sluit je de mogelijkheid op verdere postieve commentaren ook af :)

Ik vraag me af wat je had verwacht van dit topic? Als je wilt dat mensen alleen maar positief reageren moet je dat er denk ik voortaan bijzetten.
 
Het gaat mij helemaal niet om die kritiek maar de manier waarop die gegeven wordt.
Als ik iets hier post moet ik dan maar alles goed vinden?
Je download iets gratis en je neemt geeneens het fatsoen om te laten merken dat je dit waardeert maar gaat metteen lopen zeuren om futuliteiten en vindt dat de normaalste zaak van de wereld.

Ik doe zelf altijd zoveel moeite hier om mensen met zoveel respect mogelijk te behandelen, zelfs tijdens verhitte discussies. Als ik dan vind dat ik zelf over de schreef ben gegaan geef ik netjes m'n excuus, zoals het hoort. En dan vind ik het niet meer dan normaal dat dit wederzijds is.
En als ik iets download van iemand geef ik bijna altijd wel aan wat ik er van vind op een normale edoch eerlijke manier.

Dat dit dan een zwaar overgedramatiseerd verhaal oplevert is dan maar zo. Maar ik maak hier een punt, tot hier en niet verder. Dan maar proberen de mensen eens aan het denken te zetten over hoe ze bij anderen overkomen. Of wellicht iets meer op te voeden.

En als je een beetje slim zoekt dan kom je vast wel achter waar die mp3's nu staan.
De echte geinteresseerde moet dan wat meer moeite doen.
 
hmj.. 't is wel moeilijk luisteren zonder die mp3's..
edit: aha ik heb alter spalter nog.. nee hoor klinkt ok. Klinkt wel rijk eigenlijk.

:mexico:
 
Ja, ik had 'm al gevonden maar ik dacht ik post maar effe niks tot ik ze zelf binnen heb.. ;) Voor de geinteresseerden, je moet een beetje met de url spelen.

Ik denk dat het je wat harder raakt omdat het je geesteskindje is. Op zich is ook een negatieve noot wel te verwachten op een forum met zoveel fanaten met allemaal hun eigen smaak. Ik kwam bij een oudere release van de Longplayers op dit forum ook superveel negatieve reacties tegen, terwijl die plaat best wel lekker is. Het kwam toen een beetje op mij over alsof men enigzins jaloers was op een forumlid dat WEL een 12" had uitgebracht. Ik zou zelf nooit zo puur negatief reageren, want je moet ook een beetje nadenken over hoe het overkomt. Zelfs al post een totale n00b een korte prutstrack dan kun je 'm door focussen op kwaliteiten en verbeterpunten op de goeie weg helpen. Een pure afkraak reactie zorgt er misschien wel voor dat ie nooit meer wat post. Zonde.

In ieder geval, genoeg gefilosofeerd, ik zal ze vanavond laat eens goed luisteren onder het roken van iets wat hier niet verheerlijkt mag worden ;) Een hele release maken is geen cat pizz dus alvast respect.
 
"Dies" is wel mijn favoriet denk ik. beetje hakkelig, onzeker en ingetogen :okdan:
oh en als ik weet waar de files staan, moet ik het dan voor mezelf houden?
 
Origineel geplaatst door fuse
Het gaat mij helemaal niet om die kritiek maar de manier waarop die gegeven wordt.
Als ik iets hier post moet ik dan maar alles goed vinden?
Je download iets gratis en je neemt geeneens het fatsoen om te laten merken dat je dit waardeert maar gaat metteen lopen zeuren om futuliteiten en vindt dat de normaalste zaak van de wereld.

Ik doe zelf altijd zoveel moeite hier om mensen met zoveel respect mogelijk te behandelen, zelfs tijdens verhitte discussies. Als ik dan vind dat ik zelf over de schreef ben gegaan geef ik netjes m'n excuus, zoals het hoort. En dan vind ik het niet meer dan normaal dat dit wederzijds is.
En als ik iets download van iemand geef ik bijna altijd wel aan wat ik er van vind op een normale edoch eerlijke manier.

Dat dit dan een zwaar overgedramatiseerd verhaal oplevert is dan maar zo. Maar ik maak hier een punt, tot hier en niet verder. Dan maar proberen de mensen eens aan het denken te zetten over hoe ze bij anderen overkomen. Of wellicht iets meer op te voeden.

En als je een beetje slim zoekt dan kom je vast wel achter waar die mp3's nu staan.
De echte geinteresseerde moet dan wat meer moeite doen.

Ik vind wel dat jij een punt hebt, als jij vind dat je onheus bejegend bent moet je dat ook duidelijk kunnen maken, en Riekos gaf ook duidelijk aan dat het zeker niet zo bedoelt was als dat het vond overkomen.....

Anderen geven je wel opbouwende kritiek en die "straf" je daar nu ook mee.

Maar ja....

Zal dan wel!

Groetjes van Rudo
 
Back
Top