Released: Acid kid 3

Ja hoor. De plaat wordt zo'n beetje wereldwijd gedistribueerd door Clone. Komt ongetwijfeld ook in Eindhoven te liggen. En anders vraag je je lokale platenboer of hij hem kan bestellen.
 
Laatst gewijzigd:
je bent goed bezig de laatste tijd gast !

maar wat ik me dan afvraag is he .. waar zijn nr 001 en 002 ?

:D
 
nr 1+2

nr 1+2

yoooh mr trash [je platen zijn zeker geen Trash ,..haha]
is er ergens meer van je te beluisteren ,..ik ben eigenlijk best wel benieuwd wat er zoal nu in de winkel ligt
en wat voor getalen het wordt uitgebracht/verkocht ,50 stuks of 500
kun je identicatie geven wat voor grote je dit soort [mooie ,niet van dat rauwe 10in een dozijn ]acid uitbrengt
thnx een geintreseerde ,.....:{ :eureka:
 
Origineel geplaatst door MadR
je bent goed bezig de laatste tijd gast !

maar wat ik me dan afvraag is he .. waar zijn nr 001 en 002 ?

:D

Acid kid 1 kwam uit in 1993, en acid kid 2 kwam uit in uit 95.
op het zusterlabel DAP.




acid1.jpg

acid2.jpg
 
cool gast ! maar is nr 003 ook echt nieuw ? of zijn het oude tracks die nu pas gereleased zijn ?

want een kennis van me vond wel dat jij live moest gaan .. en als je dit live kan brengen
moet k hem misschien wel gelijk geven .. :engel:
 
Binnenkort komen er weer wat mp3 snippets op de site. Verder kun je hier lezen welke tracks er ongeveer gemaakt zijn in de loop der tijd: http://www.discogs.com/artist/Erik+Van+Den+Broek .. Niet alleen acid, maar vanalles binnen het eletronische spectrum. Op de vraag qua aantallen: we persen er meestal 500, en dat is al heel wat in deze moeilijke tijd.

Nr. 003 is overigens vers van de pers.
 
Origineel geplaatst door MadR
cool gast ! maar is nr 003 ook echt nieuw ? of zijn het oude tracks die nu pas gereleased zijn ?

want een kennis van me vond wel dat jij live moest gaan .. en als je dit live kan brengen
moet k hem misschien wel gelijk geven .. :engel:

Deze tracks heb ik 2 maanden geleden gemaakt:)

Tja, optreden, kweenie, heb ik zo mijn bedenkingen over, tot nu toe vind ik het gewoon fijn in mijn eigen omgeving.
Maar wie weet, ooit:)
 
Origineel geplaatst door omiel
Verder kun je hier lezen welke tracks er ongeveer gemaakt zijn in de loop der tijd: http://www.discogs.com/artist/Erik+Van+Den+Broek .. Niet alleen acid, maar vanalles binnen het eletronische spectrum.

"Beat Children - Inside Your Mind " staat er niet bij. :)

edit: wel dus :o:

licht off-topic: Maak jij nog muziek, of doe je alleen de PR? :D
 
Als je nog een roadie nodig heb schreeuw maar. Jij moet echt een keer optreden!
 
Origineel geplaatst door OnAcid
"Beat Children - Inside Your Mind " staat er niet bij. :)

edit: wel dus :o:

licht off-topic: Maak jij nog muziek, of doe je alleen de PR? :D

Muziek maak ik nog af en toe een beetje. Beetje knoppen draaien en drukken.

Verder doe ik een beetje PR en vooral investeringen en een beetje geregel. Ik ben dus eigenlijk de producer en trash de muzikant.
 
Origineel geplaatst door omiel
Muziek maak ik nog af en toe een beetje. Beetje knoppen draaien en drukken.

Verder doe ik een beetje PR en vooral investeringen en een beetje geregel. Ik ben dus eigenlijk de producer en trash de muzikant.


YOOOH O-miel dus nu begrijp ik het jij druk op de star en stop knop en Trash maak de araangement ,..
:walker: lol en nu weer over de release
ik ben echt even benieuwd ,..is dit in eigen beheer
dus je schiet zelf de cash voor het platen voor
en brengt hem dan naar bv clone en hun ,...distributeren
right ,...of niet dan snap ik hoe je het moet doen ,..zelf voorschieten je iegen gouwe produktie en dan late distributeren bij een platerzaak ,cq bureau
thnx:okdan: :okdan: :okdan: :okdan: wel eens van de oorzaak gehoord
is een erg ok platen zaakje in rdam ,..veel underground acid /whitelabels enz:slotje:
 
Ik zei het net verkeerd, we zijn met 3 personen, Trash de muzikant, ik de investeerder, en Dapman die de vieze zaakjes opknapt:D zoals contracten en licenties.:mega:
 
Dit klinkt weer errug goed , dat word snel weer naar Rare binnen lopen .
Ben pas sindskort bekent met Shiver Records (wat nota bene hier in de buurt van Uden zit) .
Maar goed :halleluja
 
Back
Top