Memorymoog plus op Ebay voor 2681 dollar... Is weinig..

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Ola!

Ik vind dit niet veel geld:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=896934792

Een memorymoog met midi.

Hij beweert dat het een plus is maar dat is natuurlijk niet zo..

Het is een memorymoog plus midi en niet een memorymoog plus..

Maar dan nog.... maar 2681 dollar.. Het blijft veel geld, maar niet voor dit juweeltje.
 
Het mag dan misschien wel geen Plus zijn, maar het is mooi wel een LINTRONICS uitgevoerde MemoryMoog. Das noog veeeeel mooier!!!!
 
Maar ik twijfel (samen met CraZ) of het wel echt een lintronics is.. Hebben die geen andere aansluitingen achter op de synth. De manual is wel van lintronics..
 
Re: Memorymoog plus op Ebay voor 2681 dollar... Is weinig..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij beweert dat het een plus is maar dat is natuurlijk niet zo..

Zie plaatje. :)
 

Attachments

  • plus.jpg
    plus.jpg
    3,9 KB · Bekeken: 77
Maar een plus heeft bij de modulation een sequencer gedeelte... Dat is van een honderd meter afstand te zien. Dan staat er met witte letters op de zwarte achtergrond MODULATION en met witte letters op een witte achtergrond SEQUENCER. Verder hebben de toetsen nummers..

Check het meest linkse deel in het middelste gedeelte van de synth, die zeven witte toetsen met 6 nummers. Een 'gewone' memorymoog heeft dat niet.
memorymoog6.jpg


En dit is een plaatje van de synth op ebay:
mm_5_small.jpg
 
Fluoriserend draadjes display..

Fluoriserend draadjes display..

Het mooiste van die MemoryMoogs is toch wel dat "fluoriserende draadjes" display. Jullie kennen ze vast wel.. van die ouwe rekenmachientjes.

En ja.. 2700 Dollar is niet duur.. de laatste die ik in de verkoop heb gezien hier in nederland moest 4999 Euro opbrengen (ook een Lintronics).

Die Lintronics kit schijnt los (zonder inbouw) overigens ruim 1800 DM gekost te hebben..
 
Back
Top