mixke shiver cbs radio

Origineel geplaatst door chosenminder
Hey,

Zozo een mix van uur van Dhr trash, dik!

En de mix die heerlijk in elkaar overloopt en de gekozen tracks allemaal op elkaar aansluiten, zoals het moet zijn. Af en toe een edit hier en daar maakt het wel af alhoewel ik graag meer van die edits heb willen horen. Het is gaaf hoe het de ene thema naar de andere wordt overgenomen. Vond het eerste stuk toch het beste.

Een heerlijke mix die vaker opgespeeld gaat worden hier. :)

:D

De mix is een soort van geschiedenis, tracks waar ik mee opgegroeid ben.
En veel respect voor en herrinneringen aan heb.

Begin is electro en hiphop van 83-84-86-90
Dan een inleiding van general motors, toen de stad Detroit nog volop bloeide, daarna detroittech met een uk uitstapje naar the UK van blackdog, en naar de pioniers die de 3 van detroit weer beinvloed hebben kraftwerk.
Daarna 1987 to 89 chigacohouse met weer een uitstapje naar de UK met Acid man waarvan het origineel weer uit chicago komt.
Op het laatst freesstyle newyork met todd terry o.a.
het gaat dus van begin 80 tot begin 90.

En dan issie afgelopen :D


En ja die edits, gruwlijk veel werk, en wilde de tracks intact laten, dus niet te veel kloten.
 
Origineel geplaatst door trash
:D

De mix is een soort van geschiedenis, tracks waar ik mee opgegroeid ben.
En veel respect voor en herrinneringen aan heb.

Begin is electro en hiphop van 83-84-86-90
Dan een inleiding van general motors, toen de stad Detroit nog volop bloeide, daarna detroittech met een uk uitstapje naar the UK van blackdog, en naar de pioniers die de 3 van detroit weer beinvloed hebben kraftwerk.
Daarna 1987 to 89 chigacohouse met weer een uitstapje naar de UK met Acid man waarvan het origineel weer uit chicago komt.
Op het laatst freesstyle newyork met todd terry o.a.
het gaat dus van begin 80 tot begin 90.

En dan issie afgelopen :D


En ja die edits, gruwlijk veel werk, en wilde de tracks intact laten, dus niet te veel kloten.

vet
 
Hij blijft lekker, Shiv. Ik mis alleen je Klaus Wunderlich collectie in deze mix.
 
Origineel geplaatst door omiel
Hij blijft lekker, Shiv. Ik mis alleen je Klaus Wunderlich collectie in deze mix.

Vergeet Stef Meeder niet!

:D
 
Origineel geplaatst door ricercar
Shiver's mix is tezamen met zo'n 20 andere nieuwe vanaf heden te downen via
EAT Concrete's downloadpagina.
Thanks mate

16 december LVC! :okdan:

"Sander" op de flyer en de website, is dat Sander van het forum of een andere Sander (Idema??) ?

just curious..
 
Origineel geplaatst door elektrovolt
arv: hoe ken jij sander idema nou weer ??? :D:D:D

:D

Ow ik ken hem weer via de bassist zijn ex bandje, Sad-O-sky.. Maar ik spreek hem al een paar jaar niet meer.. We hadden ooit het idee om samen iets te maken qua electro.. Nooit van gekomen.. Heb jij contact met hem?


R
 
tsja, hij had ook de grootste plannen om met mij samen van alles te gaan doen, maar natuurlijk noooooit meer iets over gehoord... ik spreek hem ook echt bijna nooit meer, ja een enkele keer als ik hem toevallig tegenkom...
 
Back
Top