TKG: XV5050, Access Virus B

Status
Please reply by conversation.

Rhy

Ouwe rot
Lid sinds
12 november 2001
Berichten
723
Te koop gevraagd:
- Roland XV5050
- Access Virus B
- Motu 828
- 14 U 19" kast (moet er mijn computers op kunnen zetten, dus rack voldoet denk ik niet)

prijs n.o.t.k.


edit: wat dingetjes toegevoegd/verwijdered
 
Laatst gewijzigd:
zo las ik hier laatst een post van jou die eindigde met; 'wegens beeindigen hobby' en dat heb ik al vaker gelezen....
 
hahahahaha ja apart he? :D
heb het eens 6 maanden volgehouden ... het is verslaving muziek maken. En met software gaat het toch niet zo lekker als met hardware vind ik. Dus ben ondertussen alweer ruim voorzien van nodige gear.
Maar van leuke dingetjes heb je nooit genoeg, toch?

Wil je het hele verhaal? Ik probeer al 2 jaar een balans te vinden in mijn hobbies. Ben en was een ontzettende PC nerd. Daarnaast speelde ik veel flightsims (HOTAS zooi erbij), wou professioneel muziekmaken, rasechte Gamer, PC Support verlenen, vriendin, parttime baan en hey ook nog een universitaire studie. Aangezien ik vaak alles te goed wil doen moest ik schrappen. Vanwege prive situatie heb ik een half jaar geen synth meer kunnen aanraken ivm gebrek aan inspiratie dus toen mijn Korg Triton, Behringer 16kanaals mixer, etc. etc. verkocht.
Toen bezig geweest met fulltime job ... ontslag genomen ... tijd 'over'.blablablabla
Na toen weer bezig te zijn geweest met wat trackers en softsynths mist ik Korg sounds en Korg Karma gekocht. Na paar maanden tot de conclusie komen dat ik hard geld nodig heb en geprobeerd Karma te verkopen. Niet gelukt en na wat spelen en nodige inspiratie te hebben opgedaan. Financieel gaat het weer goed en ben blij dat Karma niet verkocht is.

Daarnaast vind ik het gewoon superleuk om alles over synths te lezen (reviews, specs, etc.). 1+1 = heeeeeel veel. wil toch verder in muziek. Dus heb flightsimhobby en gamerhobby laten vallen.

Nu ben ik zover dat sample cd's niks voor mij zijn en dat ik toch meer gear wil hebben. Vandaar de advertentie.

(onduidelijk verhaal he)
 
Laatst gewijzigd:
Heb ondertussen leuke deal gesloten voor een XV5050 + SRX06 + SRX07, maar ben nogsteeds opzoek naar Access Virus (Rack, Rack XL, A, B). Wie heeft er nog 1 liggen tegen goede prijs?

Ook nogsteeds zoekende naar een Motu 828 of WamiRack24.
 
Hee Glenn, waarom staan er zoveel vraagtekens bij jou plaatsnaam??
(ik ben niet nieuwsgierig hoor..;) )
 
Origineel geplaatst door marcuuu
gei zoek en zal vinden tip beetje gedult scheelt vaak een hoop
poen

Duurt te lang :)
 
Origineel geplaatst door Arveyman
Hee Glenn, waarom staan er zoveel vraagtekens bij jou plaatsnaam??
(ik ben niet nieuwsgierig hoor..;) )

Nou je het zegt :confused: zit ik het me ineens ook af te vragen.
 
kunnen we misschien gewoon even ontopic blijven? :(
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top