• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Clavia Nord Modular G1 Keys, Access Virus B met rackoortjes, Roland JV-1010

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

pado88

Stamgast
Lid sinds
29 mei 2009
Berichten
173
Locatie
Aalst
Beetje bij beetje mogen mijn hardware synths weg.

Clavia Nord Modular G1 Keys.
Een echte klassieker, deze virtuele modulaire synth. Hij is in goede staat. Behuizig geen enkele krasje, alle knoppen doen het nog goed, behalve de data-controller knob soms enkele waarden verspringt. Dat is een bekend euvel aan Nord en vele andere synths. Maar je kan ook door de presets scrollen via de typische kruisvormige drukknoppen natuurlijk. Verder start hij naar mijn gevoel iets trager op dan vroeger. Maar van zodra hij één keer is opgestart, kan je hem daarna aan en uitzetten en start hij binnen de seconde op. Communicatie met de editor (ik werk op Mac) verloopt nog altijd rimpelloos.
Prijs: 550 eur.

Access Virus B
Welbekende cult synth. Komt met rackoortjes en een speciaal blindplaatje voor in je rack, om toegang te hebben tot de aan/uit knop.
Prijs: 450 eur.

Roland JV-1010, eveneens een kleine klassieker.
Prijs 150 eur.
 

Attachments

  • IMG_2578.JPG
    IMG_2578.JPG
    157 KB · Bekeken: 210
  • IMG_2583.JPG
    IMG_2583.JPG
    138 KB · Bekeken: 164
  • IMG_2140.JPG
    IMG_2140.JPG
    212 KB · Bekeken: 149
  • IMG_1225.JPG
    IMG_1225.JPG
    160,4 KB · Bekeken: 155
Voor wie geïnteresseerd is, toch even vermelden dat ik de Nord Modular heb gereset en de originele banks heb ingeladen, zodat hij nu weer opstart zoals het hoort.
 
Back
Top