Spul dat je nooit zal kopen ,al kreeg je het gratis dan nog niet!

boss cs-3 compressor/sustainer hoef ik nog niet gratis.... ook niet voor het verkopen. Ik heb er echt mee gezeten dat ik dat ding heb verkocht aan dat meiske toentertijd.

22.30 uur !!! toetertijd...
 
Alles van Steinberg. Ook al werk ik er nu nog veel mee, daar komt nooit meer iets van de studio in hier. Laat ze eerst maar eens dingen maken die gewoon foutloos werken
 
maar je ging toch stoppen met pro zijn hey ha, hey hey, ja hey ja hey hey, had ik al hey gezegd?? :stupid:stupid:stupid:stupid:stupid:stupid:stupid


ehm ontopic:
de keuken van de broer van edwinemanualalalalallallallallal,

een fiets zonder zadel...

een patat zonder met....(ook met zonder dus...)


MOEK ALLEMOAL NIE!

wel :


Ijs met spikkelsnoepies.
Thai weed.:okdan:
Rondborstige dames met ijs met spikkelsnoepjes of thaiweed...*D


kep zin om in mn neus te pulken....magda?


LOL!!!
 
- AKAI S2000 ( ik heb er 1 gratis gekregen, maar zou dat niet weer aannemen.. ding staat nu alleen maar stof te vangen ).
- Roland MC303 ( leuk om een paar samples van te nemen, maar daar houdt het ook mee op ).
 
thaiweed? is dat niet de allerberoerdste wiet die er is? Soort van even sterk als thee roken :D

Bij mijn shop heb je nog topmix/knipafval/festivalmix, dat is nog slechter........

Maar ik mot dus niks van ke$ha, walgelijke muziek.
 
- AKAI S2000 ( ik heb er 1 gratis gekregen, maar zou dat niet weer aannemen.. ding staat nu alleen maar stof te vangen ).
- Roland MC303 ( leuk om een paar samples van te nemen, maar daar houdt het ook mee op ).


hahaha ik hebt een S3000 XL hier liggeuh
had hem ooit voor €100 gekocht, man wat een onding
ik probeer het om te smelden maar geen succes :(
 
ik heb een korg er-1 (wat een mongolending) geruild voor een s3000xl (ik vind wel cool)
krijg er van het weekend zelfs nog een cd3000xl bij...
 
achja, het is allemaal misschien wel wat beperkter als een softsampler.
Maar als je genoeg tijd hebt (voor het snapwerk en het laden) is het toch nog steeds een prima ding vindt ik als onervaren gebruiker.
 
6640.jpg


Zaterdag even bevoeld, alles is gammel, voelt crappy, is te klein. Een paar keer flink schudden en hij dondert uit elkaar volgens mij. Of er vallen in ieder geval een paar knopjes af.
Dat is vreemd, ik kwam daar om zo'n nano korgje te kopen, en die schuifjes en knopjes voelen juist weer heel solide aan.
ik heb niet gekeken of de microkorg xl al genoemd was in deze topic.
 
En waar ze dat XL vandaan halen?

En waar ze dat XL vandaan halen?

microkorgXL.jpg


Hier een plaatje met een dwergje er naast.
Serieus, dat ding is 55 centimeter lang. Als mijn berekeningen correct zijn is deze jongeman 1.35 m groot (klein) :)
 
vergeleken met dat joch ernaast issie XL ja....
zou dat het criterium geweest zijn dan? :)

korg XL (compared to the dude next to it )
 
Wat is dat toch altijd maar met die MC-303? Ik heb onlangs mijn korg electribe-r MKII geruild voor een mc-303. En ik amusseer me er te pletter mee. Ik heb er totaal geen spijt van dat ik die electribe heb geruild voor de mc-303. Ik ben zelfs van plan er nog eentje aan te schaffen voor het geval mijn eerste mc-303 het begeeft. In de mix klinkt de mc-303 heel goed. Niks mis mee. Maar ik denk dat de meesten een vergelijk willen doen met de TR/TB-reeks(en). Maar daar ga ik dus niet van uit. Ik heb in 1992 tot 1999 een TR-808-TR909-TB303 o.a. gehad. Dus ik weet dat dit niet hetzelfde is.

Klinkt toch wel goed hé die MC-303


 
Laatst gewijzigd:
Back
Top