remix-contest

Fet!
 
Jah, misschien wel leuk ja!

Gaan we eens even die gevoelige zanglijntjes door een vieze distortion heenhalen.. :P
 
Grappig, d'r staat niet bij dat die samples mag verspreiden.
Je mag ze dus niet gebruiken in commerciele produkties, dat lijkt me logisch.
Maar als iemand ze wil checken zonder die bijna 'spam me hard' formulier wil invullen laat maar ff weten.

Met bakken vol violen erbij moet het wel grappig gaan worden. Die slecht opgenomen stemmen een beetje maskeren en voila! ;)
 
Vindt de beschikbare samples niet echt boeiend. Misschien zei zelf ook niet en leggen ze het aan de ganze natie voor :)
 
Met name door de sterke voorkeur van Llewy en Burdell werd de productie van Melotxoa & Buun uit Aalsmeer (echte namen: Melvin Wolf en Bennie de Bruijn) tot beste remix verkozen. Burdell en Llewy waren onder de indruk van de reggaefeel en het aan Manu Chao herinnerende sfeertje dat de remix van Melotxoa & Buun heeft. Bovendien hadden ze de durf om het refrein helemaal opnieuw in te zingen.


reggae en Manu Chao, bah :D
 
Dankjewel. Ik ben toch benieuwd hoe dat ie klinkt (ook al behoor ik tot de verliezers en hou ik niet zo van reggae). De helft opnieuw inzingen vind ik nou ook niet echt remixen, maar da's persoonlijk.
 
Back
Top