[Böhm] Soundlab Modular

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Ola!

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een Böhm Soundlab Modular. Hopelijk is ie snel bij me thuis!

boehm_soundlab.jpg


Ik ben blij!
 
Laatst gewijzigd:
cv-in en uit. Er zit ook een aparte box bij met 3 modules van onbekende afkomst. Ook met bananenstekkers. :) Ik ben benieuwd.

Verder is ie sowieso handig, want je kunt hem dichtklappen en dan makkelijk meenemen, naar je werk bijvoorbeeld! :)
 
zekers... hij ziet er wel stoer uit

zit daar aan de rechterkant een speaker ingebouwd :confused:
 
Jip! Met speaker! Lekker handig! :)
Nu maar hopen dat ie niet met mijn Doepfer bijt...

Heeft iemand nog een bananen stekker naar mini-jack module over?
 
Zie ik dat nou goed? Gemaakt voor de toerende muzikant, gewoon dichtklappen en verkassen. Who needs flightcases :)

Welke Yamaha staat er eigenlijk onder die Modular afgebeeld?
 
Origineel geplaatst door Hover
Zie ik dat nou goed? Gemaakt voor de toerende muzikant, gewoon dichtklappen en verkassen. Who needs flightcases :)

Welke Yamaha staat er eigenlijk onder die Modular afgebeeld?

eentje uit de CS serie van yamaha
 
Hey, die op die foto ziet er goed uit.

Het valt me op dat ze vaak te koop worden aangeboden en dan zitten er echt maar een paar modules in.
Hoe werd dat ding vroeger verkocht, in deze configuratie of kon je kiezen uit het aantal modules?
 
Deze heeft 2 VCOs, 1 VCF, 1 ADSR en wat combi modules (whatever that may be)
Verder een aparte bak met drie andere modules, dus neem ik aan dat de synth zelf redelijk vol zit. Ik ben benieuwd naar voltages en dergelijke.. Iemand ervaringen?
Ik vind het ook leuk dat het een toetsenbord heeft met een joystick en cv-in en outs. Dan kan ik hem ook nog altijd als Doepfer master keyboard gebruiken.
Ik hoop dat ik niet een spreekwoordelijke kat in de zak gekocht heb..

p.s. Het plaatje is niet van diegene die ik gekocht heb, maar van sonicstate..
 
Zo stond het op ebay... Die laatste zin snap ik ook al niet..

Im orginalem Koffer, Tastatur, 2 * VCO, 1 * VCF filter, 1 ADSR, 1 Multifunktionalmodul, Netzteilmodul mit Gate/CV in/out, 1 VCA, 1 Joystickmodul, 1 Lautsprechermodul, incl. kleiner Box mit 3 Modulen ( Hersteller unbekannt) auch mit Bananenstecker wie die Soundlabmodule.Leider ist bei der Tastatur eine Taste nicht Ok , und die Tastatur hat einen Wackelkontakt in den Verbindungkabel.Manchmal geht sie und manchmal funktioniert sie.Foto per E-mail Beshreibung in Synthesizer von Gestern
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Im orginalem Koffer, Tastatur, 2 * VCO, 1 * VCF filter, 1 ADSR, 1 Multifunktionalmodul, Netzteilmodul mit Gate/CV in/out, 1 VCA, 1 Joystickmodul, 1 Lautsprechermodul, incl. kleiner Box mit 3 Modulen ( Hersteller unbekannt) auch mit Bananenstecker wie die Soundlabmodule.Leider ist bei der Tastatur eine Taste nicht Ok , und die Tastatur hat einen Wackelkontakt in den Verbindungkabel.Manchmal geht sie und manchmal funktioniert sie.Foto per E-mail Beshreibung in Synthesizer von Gestern

In mijn beste Duits: 1 toets kapot, en een kabelbreuk in de kabel van het toetsenbord naar de print. Daardoor doet hij het de ene keer wel en de andere keer niet (Manchmal=soms, met "geht Sie" zal bedoeld worden dat het niet werkt. Klinkt ook als "getsie" ;) ).
 
Sheeet!!! Te gekke bak, man! Zo'n laptop heb ik altijd al willen hebben. :okdan:

En die laatste zin? "Synthesizer von Gestern" is een duits naslagwerk, geheel gevuld met synthesizers van .... inderdaad!

In ieder geval, van harte gefeliciflapstaart! Wanneer komt de demo-CD uit?
 
Origineel geplaatst door mono-poly
mogen we de prijs ook weten?


hahhaha ik wweet t lekker :)

nou ik denk dat ik het niet vertel !!

johnny is een beetje te voorbarig de deal is pas rond als je mthuis hebt staan dus we wachten af.

de prijs as zeer ok von ik.

en omdat als ie m zal hebben als de deal rond is dat johnny deprijs zal zeggen.

want dan vberkoopt ie t schatje toch nie.

pffffffffff ik moet ech ninder drinke
 
Back
Top