Vage Roland doosjes die (bijna) niemand kent...

Is deze ook bekend trouwens?

http://cgi.ebay.nl/ROLAND-STRINGS-R...ryZ47037QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

attachment.php

Roland RS101 (Plaatje van Ebay)
 

Attachments

  • 9e48_1.JPG
    9e48_1.JPG
    27,7 KB · Bekeken: 89
Laatst gewijzigd:
LCV-1p is een converter om de text van een midifile op een TV-scherm af te spelen. Op deze manier kun je met een Roland g-800 of g-1000 of een VA-76 een leuke Karaoke avond houden.

2679036930103382518S600x600Q85.jpg
 
Heb hier een gebruiksaanwijzing gevonden, tis toch iets van een mixer met subgroepen (en talkback?) zo te zien....

Wel leuk om te zien...maar kan zo geen andere toepassing verzinnen :geslaagd:
 

Attachments

  • TL-20.PDF
    1,4 MB · Bekeken: 93
Tis een soort mixer waar je door middel van een kastje op een synth kunt communiceren met een leraar. Dus leraar heeft de TL20 voor zich staan en hoort wat de leerling(en) doet. En kan via microfoon communiveren met de leerling(en).
Onder te verdelen in meerdere leerling groepen.
Wil je er iets aan hebben heb je dus ook die kastjes nodig waar je de synth op aansluit.
 
Werkte voor geen centimeter.

Een vriend van mij heeft deze set, die gitaar is niet echt zeldzaam en de synthmodule die erbijhoort ook niet, de kabel die de 2 met elkaar verbind daarintegen is zeer zeldzaam. Vrij ongewoon dacht ik zo.
 
Laatst voor weinig een Roland RE-1000 en RV-1000 gekocht,digitale effecten,16-bits.
Moest voedingen wel reviseren,stonden een paar elco's op springen,net op tijd.
Zie deze bijna nooit voorbijkomen op internet.

Kent iemand deze effektbakken?.
 
Wow...deze is obscuur zeg, heeft iemand hiervan gehoord?

Nu te koop op ebay: Roland TL-12 Teaching Laboratory System

%21BUz2Rvw%21mk%7E$%28KGrHgoH-CoEjlLlfZ3LBKP,5VQ8Ew%7E%7E_1.JPG

Kut man dat ding is voor $ 41,- weggegaan......mooi kastje voor een toekomstig zelfbouw project.:eureka:
 
Laatst voor weinig een Roland RE-1000 en RV-1000 gekocht,digitale effecten,16-bits.
Moest voedingen wel reviseren,stonden een paar elco's op springen,net op tijd.
Zie deze bijna nooit voorbijkomen op internet.

Kent iemand deze effektbakken?.

Ik ging net ff browsen naar die Re en RV kwam ik deze site tegen http://www.rolandmuseum.de/index.html
alle obscure bakken bijelkaar. Dus dezew thread kan op :slotje: :D.
 
Is deze ook bekend trouwens?

http://cgi.ebay.nl/ROLAND-STRINGS-R...ryZ47037QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

attachment.php

Roland RS101 (Plaatje van Ebay)

ja hoor hier hebbie ook een multiovox [hillman ] lees sos artikel ] uitvoering van

iig een erg dikk flexie stringmachientje
synth . nl heefter eentje te koop
net as de eminent maakt deze gebruik van triple bbddelay
en deze is inte stellen met schuif waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
van ultra dunne delay chorus tot flange
mega
lijkt me
 
Kut man dat ding is voor $ 41,- weggegaan......mooi kastje voor een toekomstig zelfbouw project.:eureka:

tl translate japanes to ...englese
:D

zoiets moetje tochniet verneuken wel apart ...app /:{
 
Ja, Roland heeft vroeger ook printers gemaakt. Dat je in de jaren 80 (toen ooit een hele grote gezien in Frankfurt op de Messe) partituren kon uitprinten was heel revolutionair ;-)
Boss PC-2 heb ik ook nog liggen.
 
Back
Top