DJ Stimpy
Stamgast
Heeft er nog iemand ervaring met de (bar)slechte service van Jomox?
Ik heb in november vorig jaar online op de site van jomox een eprom besteld voor mijn airbase 99. Ik heb deze toen ook direct betaald. Toen ik na 2 maanden nog steeds niets had ontvangen en ook geen bericht had gekregen heb ik hen gemaild. Ik vroeg hen hoe lang ik nog zou moeten wachten enz. Maar tot grote ergernis kreeg ik niet eens een antwoord op mijn mail.
Hetzelfde verhaal na 3 maanden, geen reactie op mijn mail.
Nu na meer dan 4 maanden heb ik mijn geld terug geeist. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel reactie.
Hun antwoord was: "we hebben het over het hoofd gezien". Nu gaan ze controleren of ik effectief betaald heb en dan gaan ze de eprom opsturen.
Ik ben benieuwd...
Ik vind het toch echt niet kunnen om gewoon 4 maanden niets van je te laten horen en dan daarna te doen alsof er niets aan de hand is.
Ik heb in november vorig jaar online op de site van jomox een eprom besteld voor mijn airbase 99. Ik heb deze toen ook direct betaald. Toen ik na 2 maanden nog steeds niets had ontvangen en ook geen bericht had gekregen heb ik hen gemaild. Ik vroeg hen hoe lang ik nog zou moeten wachten enz. Maar tot grote ergernis kreeg ik niet eens een antwoord op mijn mail.
Hetzelfde verhaal na 3 maanden, geen reactie op mijn mail.
Nu na meer dan 4 maanden heb ik mijn geld terug geeist. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel reactie.
Hun antwoord was: "we hebben het over het hoofd gezien". Nu gaan ze controleren of ik effectief betaald heb en dan gaan ze de eprom opsturen.
Ik ben benieuwd...
Ik vind het toch echt niet kunnen om gewoon 4 maanden niets van je te laten horen en dan daarna te doen alsof er niets aan de hand is.