Jomox service

DJ Stimpy

Stamgast
Lid sinds
4 november 2002
Berichten
147
Locatie
Turnhout (België)
Heeft er nog iemand ervaring met de (bar)slechte service van Jomox?

Ik heb in november vorig jaar online op de site van jomox een eprom besteld voor mijn airbase 99. Ik heb deze toen ook direct betaald. Toen ik na 2 maanden nog steeds niets had ontvangen en ook geen bericht had gekregen heb ik hen gemaild. Ik vroeg hen hoe lang ik nog zou moeten wachten enz. Maar tot grote ergernis kreeg ik niet eens een antwoord op mijn mail.
Hetzelfde verhaal na 3 maanden, geen reactie op mijn mail.
Nu na meer dan 4 maanden heb ik mijn geld terug geeist. Tot mijn grote verbazing kreeg ik nu wel reactie.
Hun antwoord was: "we hebben het over het hoofd gezien". Nu gaan ze controleren of ik effectief betaald heb en dan gaan ze de eprom opsturen.
Ik ben benieuwd...

Ik vind het toch echt niet kunnen om gewoon 4 maanden niets van je te laten horen en dan daarna te doen alsof er niets aan de hand is.
 
Re: Jomox service

heb alleen ervaring met snelle reacties, en dwz de dag zelf.
heb wel altijd in het duits gemaild, dat helpt altijd bij duitse 'bedrijven'...

je weet toch dat jomox uit 1 persoon bestaat, hé? dus als 1 iemand iets over het hoofd ziet, geldt dat voor de hele firma ;)
 
Kheb ooit upgrades voor mijn xbase besteld en per ommegaande ( na overschijven van bedrag ) opgestuurd gekregen . Ging allemaal heel correct.
Spijtig dat het zo rot liep voor je .
Iig een goede zaak om bij dit soort kleinigheden ( opsturen van software oid kan gewoon niet lang duren ) meteen vinger aan de pols te houden en bijv. direct te mailen dat je het bedrag hebt overgeschreven .
 
Als ik de reakties van andere mensen zo lees denk ik dat Dhr. Jomox het inderdaad over het hoofd heeft gezien.

Lelijk maar weinig aan te doen als je een eenmanszaak bent. Hoop voor je dat het toch nog goed komt.
 
Ik kreeg een mailtje met de code voor de EPROM. Als iemand dergelijke dingen kan beschrijven, dan stuur ik met liefde de laatste OS ff door. PB me maar.

Ook als je je Airbase wilt verkopen btw :D
 
ja, de code van de eprom heeft jomox juergen al naar de jomox yahoo group doorgestuurd ook. maar ik ken zelfg niemand die eproms kan schrijven, anders had ik er al lang eentje laten maken... zit zelf nog op een van de eerste versies van het os...
 
Ik heb zelf (nog) geen Jomox, maar misschien dat ik er anderen een plezier mee doe.
Bijgaande de mail van Juergen en als bijlage de code.

PS Wie o wie heeft voor mij een airbase?


Hello,

we don't have any updates now. If you find a burn service, you can burn them
yourself.

2 chips 27C512 16bit split mode Hi/Lo byte is neccessary.
The splitting is on even/odd bytes to obtain Hi/Low byte from this intel
HEX32 file.
Lo byte comes into the upper socket, Hi byte into the lower socket.

File is attached.

Best wishes,

Juergen Michaelis
 

Attachments

  • airbs115.zip
    46,9 KB · Bekeken: 71
Jomox is een eenmanszaak?

Dan zit hij de schuld lekker door te schuiven...
Blijkbaar ben ik dan de enige die zoveel problemen heeft met hen.

Ik kan op mijn werk eproms herschrijven, maar moet nog ff nagaan of dit type ook kan.
Iig al bedankt voor die bijlage
 
Boemtsjak / DJ Stimpy;

Hebben jullie nog even gekeken naar de mogelijkheid om die ROMmetjes te beschrijven? Ik heb inmiddels een 1.09 Airbase en zou deze graag updaten.
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Boemtsjak / DJ Stimpy;

Hebben jullie nog even gekeken naar de mogelijkheid om die ROMmetjes te beschrijven? Ik heb inmiddels een 1.09 Airbase en zou deze graag updaten.

Dat type rommetjes kan ik hier zonder problemen voor je branden. PB me anders maar even voor verdere details.
 
Ik kan ze niet herschrijven.
Ik kan maar tot 24 pins herschrijven. Kopiëren is geen enkel probleem voor 32 pins.
Maar aangezien ik zelf geen 1.15 heb om uit te lezen...
Of iemand moest hem even ter beschikking stellen
 
Na mijn mailtje aan jomox dat ik mijn geld terug eistte, kreeg ik reactie dat ze het zouden controleren en het in orde brengen. Deze mail kreeg ik eind maart. Nu is het ondertussen al mei en heb ik WEER niets van hen gehoord. Zelfs na 2 mails met de vraag of ze het probleem al hadden uitgevist!?
Wat zijn ze daar nu eigenlijk van plan? Met mijn geld aan de haal te gaan?

Ik heb ondertussen de eprom laten schrijven door boemtsjak, dus dat komt wel goed.
Maar ondertussen heb ik natuurlijk wel 2x betaald.

Wat vinden jullie van zo'n slechte service? En wat kan ik hier nu tegen doen om op zijn minst mijn geld terug te krijgen?
 
Back
Top