• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

XL7 Command station, AN1x en SY77 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

L56

I can has synthsaiser?
Lid sinds
24 april 2004
Berichten
1.416
Locatie
De parel van Brabant
Aangeboden:
EMU XL-7 Command Station + extra Rom + Rackoren 700E
Yamaha AN1X + Stofhoes 350E
Yamaha SY77 + Stofhoes 250E

Als complete set: 1200E

Dit alles Wegens inkrimping setup door veranderende interesses.


Meer info:
EMU XL-7 command station
Naast de standaard XL7 Rom zit in deze ook nog een proteus rom en naast de gewone plastic zijkanten heb ik er de o zo handige rackoren bij. Met gloednieuwe voeding (uit Taiwain a 150 euro, maart 2005) en engelse dikke manual. Geen doos, maar de XL7 zelf KNAL geel onbeschadigd! Met originele manual en addendum, doch helaas geen doos, maar...met laatste OS

Dit is een van de beste hardware sequencers die je zult vinden. 14 aanslaggevoelige pads en 16/32 stappen TR style recording zorgen voor razend snel resultaat. 16 draaiknoppen grijpen direct in op sounds of sequencer data. En dan pas komt de 128 stemmige synth om de hoek kijken....

2x MIDI OUT, 1xIN, USB, Stereo out + 2 x stereo sub out. SPDIF en 2 x aansluiting voor footswitch

700E

------------------------------------------------------

Yamaha AN1x
Virteel analoog blauw antwoord van yamaha op de korg prophecy. Kan ook heel erg FM!! Nog verdere uitleg nodig? :)

Met nederlandse handleiding en stofhoes op maat
350E

------------------------------------------------------

Yamaha SY77
Multi synthese workstation: 16 stemmen sample playback (AWM) en 16 stemmen FM, maakt 32 stemmen. AWM en FM zijn te combineren en daarboven op is ook nog RCM synthese mogelijk. Vraag me niet wat het is, maar het klinkt goed. 4 effect processoren, groot scherm en 1 pitchbend en 2 modulation wielen en een sequencer ronden dit workstation af. Of toch niet, nl: aansluiting voor breath controller.

Met (sysex)handleidingen, jobcard en stofhoes op maat.

Echter ook met bekend (te repareren) SY77 probleem: rubberen riempje van de diskdrive is op (uitgelubberd), dus die doet het helaas niet meer (als in: drive werkt wel, maar de disk wordt niet meer aangedreven/rondgedraaid) Edoch, geluiden laden en dumpen via midi werkt natuurlijk wel! Daarom...

250E (vast)

Maar wees snel, want zodra ik de diskdrive weer gefixt heb gaat ie mooi naar 300 euro!!

Voor alle items geld dat ik ze liever niet op stuur, maar mocht je er op staan dan valt er wel een mouw aan te passen. De
SY77 wordt echter pertinent niet verstuurd. Die is echt veel te zwaar. ;)


Dank u voor uw aandacht!
 
SY77 is weg!

SY77 is weg!

De SY77 is verkocht aan gerespecteerd forumlid! :mega:


Blijft dus over:

EMU XL-7 Command Station + extra Rom + Rackoren 700E
Yamaha AN1X + Stofhoes op maat 350E

Als set: 999E

Rectificatie tbv AN1x: ik kijk zo weinig in de handleiding dat de Nederlandse een Engelse blijkt te zijn! :o:
 
De an1x blijft voorlopig toch nog even omdat het eigenlijk een geweldige controller is.

EMU XL-7 Command Station + extra Rom + Rackoren 700E

Of doe een bod!
 
Paasverlaging

Paasverlaging

Emu XL-7 command station met alle extra's voor 675 euro of een bod (doe ook maar in euro's :))
 
De "jeemig wat is het lekker weer" schop voor de XL-7 Command Station!

(1 april shop klinkt zo afgezaagd en dat gelooft toch niemand! Toch?)

Iemand een grappig bod ofzo? Maar het moet wel leuk blijven! :D
 
XL7 Command Station, Proteus 2500 rom, rackoren en handleiding: 675,- Euro

Edoch, nieuw concept:

:okdan: L's minderprijzen festijn :okdan:

Geen Rackoren nodig, dan mag u 25 Euro in mindering brengen.
Geen Proteus 2500 Rom nodig?: 90 Euro eraf
Geen XL-7 Rom Nodig?: 90 Euro eraf
Geen handleiding Nodig?: 3,95 Euro eraf
Geen Command Station nodig: 1 Euro eraf (Zonder roms verkoop ik hem namelijk nooit he? ;))

Dus uw totaal voordeel kan oplopen tot 209,95 euro!!! (En nee, AH jokerstickers zijn hier helaas niet geldig, en ja, dan heeft u een command station, zonder roms, rackoren en handleiding, maar met de originele pastic zijkanten, nieuwe voeding en uitmuntend in de verf. Zeg dus niet dat ik u niet gewaarschuwd heb!)

Voor de mensen die alleen rackoren of roms willen hebben: de verkoop van overgebleven onderdelen start zodra de command station zelf verkocht is en waarbij dient te worden opgemerkt dat de proteus rom dan gereserveerd is tot nader order voor de persoon die me gister een pb-tje stuurde. Dat was er maar 1 dus je weet wie je bent. :)

Ik neem aan dat de rackoren niet hoeven te worden gereserveerd voor de persoon die z'n mp7 reeds verkocht heeft ;)

Maar nogmals: losse onderdelen verkoop start zodra de command station weg is en geld alleen voor de onderdelen die zijn overgebleven.
 
Alle gekheid op een stokje echter:

Vaste prijs voor het alles: 600 euro!

Dit is met: gloednieuwe voeding rechtstreeks ontvangen uit de fabriek van Powdec Taiwain (waar Emu ook zijn voedingen haalt) en ingebouwd door ondergetekende. Rekening en email uitwisseling omtrent dit alles aanwezig en ter inzage.

Dit is tevens met: nieuwe originele gloednieuwe data-entry knop rechtstreeks ontvangen van emu nederland. Echter, inbouw vereist solderen en daar kan ikzelf misschien beter niet aan beginnen.

USB doet het. Rackoren doen het ook. Handleiding werkt uitstekend.
 
De rackoren zijn wel het laaaatste wat ik zou verkopen. Nee serieus, da's wel het laatste wat ik zou verkopen.

Dus 600 inclusief rackoren :D
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top