Mooiste mixing console/controller

Origineel geplaatst door Mostatic
Aan die icon alleen heb je niet zoveel. Het is alleen de console de hardware moet je er nog bij zoeken.

Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar eigenlijk geldt dat voor alle soorten consoles ;)
 
Origineel geplaatst door trash
Vind deze nog steeds een juweel

TLAVTC-TubeConsole-lg.jpg

ik vind deze ook wel mooi, maar dat komt misschien ook gewoon omdat Underworld 'm in de studio hebben staan ;)

1.gif
 
Origineel geplaatst door King of Snake
ik vind deze ook wel mooi, maar dat komt misschien ook gewoon omdat Underworld 'm in de studio hebben staan ;)

1.gif

En laat ik nou net Underworld op hebben staan terwijl ik die post lees....(Ja,eerlijk gekocht)...:D
 
Origineel geplaatst door trash
Vind deze nog steeds een juweel

TLAVTC-TubeConsole-lg.jpg


a few tweaks here and there.
But the one big thing we were able to improve was the price. - Now from £9,995 ex vat

OF JE EEN EMMER LEEG GOOIT!!!=(
weet iemand of er al leuke tweedehansjes zijn en welke prijzen er dan aan hangen?
bij google nog niks gevonden
 
Dan kies ik toch voor mijn eigen bakkie. Niet de mooiste, maar uiteraard voor mijzelf wel. En zover ik weet de enige in Nederland!
IMG_2918.JPG

D&R octagon full options!
 
Dan kies ik toch voor mijn eigen bakkie. Niet de mooiste, maar uiteraard voor mijzelf wel. En zover ik weet de enige in Nederland!

holy shit....:D die is groot!!
 
Hedde gij 'n camera die in de toekomst foto's kan nemen? :D
 
Origineel geplaatst door fuse
Hedde gij 'n camera die in de toekomst foto's kan nemen? :D

ehehehe ik zag het zelf niet eens, had de accu eruit en moest opnieuw de datum sequence door, niet interessant dus vandaar het "ok" knopje indrukken zonder te kijken ...scherp opgemerkt:)
 
Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Vette shit:

1 voordeel heb je wel .. hoe minder verbindingen .. hoe puurder de sound ! ;)
 
Inkel MX995 (plaatje is van een 991 maar die is bijna hetzelfde, op de gekleurde knopjes na die hem nog mooier maken maar niet op dit plaatje staan)

1628_pja_s.jpg
 
Origineel geplaatst door smackos
Inkel MX995 (plaatje is van een 991 maar die is bijna hetzelfde, op de gekleurde knopjes na die hem nog mooier maken maar niet op dit plaatje staan)

1628_pja_s.jpg

Wat heb jij toch met die dingen?
I mean,..ik kan rotte shit ook zeer waarderen...
Maar wat doe jij met dit soort dingen?

Ovesturen?
Benden?
 
Back
Top