Mooiste mixing console/controller

Deze vind ik ook nog steeds mooi.
Van deze versie zijn er maar 4 gemaakt.
 

Attachments

  • octagon 80.gif
    octagon 80.gif
    28,4 KB · Bekeken: 73
Nou ik weet het wel....
 

Attachments

  • sexy.beast_2063 copy.jpg
    sexy.beast_2063 copy.jpg
    35 KB · Bekeken: 73
Origineel geplaatst door Sander02
Die eerste die gepost werd (Neve) is lekker bevordelijk voor RSI... dat toetsenbord zit belachelijk hoog. :) Maar vet is zeker wel
Wel bij die neve mixers kun je zelfs kiezen waar je het toetsenbord wilt hebben.
off topic kom jij wel nog eens online sander02 op msn? :p
 
Maar dit is dus een series twelve van harrison, is echt een heerlijke mixer
 

Attachments

  • seriestwelve_2.png
    seriestwelve_2.png
    382,5 KB · Bekeken: 79
Origineel geplaatst door Steven V
Trash is weer goed bezig :D
En een van de mooiste DJ mixers Allen & Heath Xone:V6. De klank zou wel niet kunnen tippen aan een Bozak of Urei, maar daar ging het niet om he :D
Xone-V6-large.jpg

Ja dies echt vet mooi! 8~
 
Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Wel bij die neve mixers kun je zelfs kiezen waar je het toetsenbord wilt hebben.
off topic kom jij wel nog eens online sander02 op msn? :p

Het keyboard zit los. (volgens mij is dat ook standaard). Deze zit gewoon met een stuk kabel, in de mixer verzonken. Het is gewoon een ps2 poort dus je kunt ook een draadloos keyboard / muis eraan hangen.
 
Je kunt nog meer dan dat hoor, de mixer zelf is eigenlijk modulair opgebouwd, dus verschillende modules kun je plaatsen waar je wilt, bijvoorbeeld aols je de master rechts wilt hebbenn ipv in het midden, schermen naast elkaar en keyboard ernaast da kan allemaal
 
Nou een fijn Midasje lijkt me ook wel tof hoor...
L3000-01.jpg


Lekker kleurig ook altijd die Midas spulletjes :D
 
Origineel geplaatst door Cyber_MSD
Je kunt nog meer dan dat hoor, de mixer zelf is eigenlijk modulair opgebouwd, dus verschillende modules kun je plaatsen waar je wilt, bijvoorbeeld aols je de master rechts wilt hebbenn ipv in het midden, schermen naast elkaar en keyboard ernaast da kan allemaal
Ja en het gaat nog veel verder. In de software kun je de mixer opbouwen zoals je wilt: Het aantal kanalen, auxilaries, subgroepen, het aantal eq's, dynamics en filters die je in een kanaal wilt hebben, en nog veel meer...(afhankelijke van de DSP power die je erin hebt zitten.

Cinevideogroep is Ć©Ć©n van de weinige (zoniet de enige) in Nederland die twee van deze tafels heeft "rondrijden". In de OBV 10 en de OBV 12.
cvg_olympics.jpg
OBV10
cvg_olympics1.jpg
OBV12

www.cinevideogroep.nl

Maar uiteindelijk gaat er niets boven een ouwe vertrouwde Studer tafel (niet kapot te krijgen...)
Misja%201.jpg
 
Dat is de enige.
Die in die OB-10 zit een digi neve toch?

Jaar of 6 geleden bij toen ik bij het NOB werkte. Toen was ie net nieuw.
Staat me iets van bij, correct me if iam wrong.
 
Ja, OBV10 heeft een AMS NEVE Libra Live. In OBV12 zit dezelfde. Als jij destijds bij NOB werkte zul je ook weten dat er nogal eens wat "probleempjes" met die tafel waren. Ik werkte destijds bij Cinevideo. (werk er nu nog regelmatig maar dan via een ander bedrijf waar ik nu in dienst ben.)

Zoals gezegd: Als die Libra het doet is het een briljante Tafel (ook qua klank)
 
Ja klopt ja, toen dr tijd koste die tafel 1miljoen guldentjes.

Die OB was toen net af ofzo.
 
Geen idee welke console in dit Argosy meubel past, maar het lijkt me wel gezellig :)
wwe.jpg
 
Maar uiteindelijk gaat er niets boven een ouwe vertrouwde Studer tafel (niet kapot te krijgen...)

Ik ben niet de enige liefhebber dus.... Studer hmmmmm

Ook haalbaar (financieel), in tegenstelling tot sommige 'ruimteschepen' die ook in deze thread staan.
 
Aan die icon alleen heb je niet zoveel. Het is alleen de console de hardware moet je er nog bij zoeken.
 
Euphonix CS3000
 

Attachments

  • cs3000angle_432.jpg
    cs3000angle_432.jpg
    44,2 KB · Bekeken: 78
Back
Top