Bij deze stel ik me maar voor dan

Quinie

Ingeburgerd
Lid sinds
1 Maart 2005
Berichten
25
Locatie
Assen
Goed sinds gisteren lid van Synthforum. Toch altijd leuk dit soort plekken (stel je ff voor) op een forum. Gelijk een band proberen te scheppen met je nieuwe gebruikers zodat ook de drempel voor hen wat lager word om te posten.

Ik maak daar dan ook graag gebruik van. Ik zit al jaren in de muziek. Doe dit niet professioneel maar just for the fun. Ik vind prachtig om zelf iets te creëren en nog leuker is als anderen het ook mooi vinden.

Ik ben ooit begonnen met Bleep 0,1 in basic op een zx spectrum. Als snel overgestapt op fasttracker. Kan tot op heden geen instrument bespelen en zie mezelf dan ook niet als muzikant. Ik ben meer een produceer.

Mijn set-up bestaat op dit moment uit een Korg Propechy, Roland D50, MC 303, Roland MVS1, Akai me80p midibay, en een Adams Hall 48er Patchbay. Dit alles stond lang stof te happen. Iets wat ik sinds een paar weken helemaal zat ben en ben dus maar een studio gaan bouwen.

Hoop snel me studio af te hebben zodat ik lekker met midi kan gaan raggen. Voor de rest hou ik me veel bezig met Fruityloops Studio. Ik zit ik de laatste tijd vooral in de trip hop en progresive hoek muziek te maken.

Naast het muziek maken ben ik sinds een jaar of twee ook begonnen met draaien van platen. En ben dus ook echt een verzamelaar van vinyl geworden.

Ben op synthforum gekomen vanwege een diy project van een gebruiker hier. Vond de link op Google. Diy project spreken mij ook erg aan en hoop binnen kort hier zelf ook eens mee bezig te kunnen gaan.

Ik hoop mij bijdrage te kunnen leveren op dit forum. Nou goed dit was mijn intro wel. Mocht je mij sudio willen zien kan dat op mijn site www.Quinie.nl
 
Welkom webdesigner!!!:biertje:

mag ik je wijzen op enkele taalfoutjes op je 'about me'-pagina? webdesings / futher place /Other then that
Wel een knappe site hoor.
 
wilkommen!
 
1amt-17729.jpg


:koffie:
 
Origineel geplaatst door hermax
Welkom webdesigner!!!:biertje:

mag ik je wijzen op enkele taalfoutjes op je 'about me'-pagina? webdesings / futher place /Other then that
Wel een knappe site hoor.

Heehehe thx ben inderdaad ook webdesigner :) Me site is nog onder constructie (zoals atijd) daarnaast ben is woordblind dus taalfouten ben ik er goed in :D
 
Gegroet Quinie!

Mn broertje gaat binnenkort een ZX Spectrum aanschaffen, haha! Ik zal hem gelijk zeggen dat ie op zoek moet gaan naar dat Bleep 0,1. Oldskool!:dj:
 
Bleep is een programeer optie in basic.

10 bleep 0,1
20 goto 10

(met als resutlaat , bliep, bliep ,bliep bliep)

Doe ff uit het hoofd maar was wel zo iets :) kun ook nog wel een beep zijn trouwens. Waarom gaat ie trouwens een zx spectrum kopen ?
 
Uit nostalgie haha. We speelden vroegah bij gezamenlijke vriendjes van ons, eind jaren '80 was dat, wel vaak op de ZX Spectrum van hun vader. Bandje inladen en gamen.:halleluja

Mn broeder verzamelt, bij gebrek aan een synthverslaving, een beetje spelcomputers. Zo kunnen we op sneeuwachtige dagen als deze nog eens Mortal Kombat, Donkey Kong of Pacman spelen...:D
 
Hmm kan nog wel ff zoeken of ik tapes voor hem heb liggen nog dan. Tja mooi was die tijd JetSet willy erg verslavend maar goed meer iets voor een ander topic :D

Als nog wat vind zal ik je wel ff mailen maar denk dat het meest al heb weg gedaan. Hoewel de zx spectrum bij me ouders in de zaak in de vitrinekast staat :)

ps. die zx spectrum was zijn tijd ver vooruit er zijn zelfs mensen die er mee interneten. En er is nog een clubje wat zich hier volledig mee bezig houd van de HCC dacht ik

edit:

Om mezelf dan maar echt helemaal voor te stellen heb ik ook 1 van me projectjes in tracks geplaast dus mocht je wat van me willen horen...
 
Laatst gewijzigd:
:biertje: Heej Welkom!


o ja, foto's van je gear/studio kan je hier plaatsen, mocht je dat willen.
Ken je gelijk (net als velen hier..) kwijlen als je sommige studio's ziet.. :D
 
Thx ga ik zeker ff doen als studio klaar is.
En idd zitten paar geile plaatjes tussen... :P
 
Back
Top