Kraftwerk in Gent!

'k Ben zo benieuwd voor donderdag in Parijs. Wij vertrekken om 11u 's morgens. Vandaag weet ik of er nog een plaatsje is voor een forumlid naar keuze of niet.

Wie gaat nog?
 
Wij vertekken om een uur of 9 denk ik...... ff op het gemakkie naar Parijs rijden....

Hebben een hotelletje naast het Parc de la Vilette geboekt.... was nog ff moeilijk want er is van alles aan de hand daar het weekend.... maar goed ik kan in ieder geval kruipend mijn ben in......

Doen we nog een meet en greet in Parijs????

Mzzl

CP
 
jaaa.....dat festival, moet je ff naar een paar berichtjes eerder van mij, staat een url...er is een heel mutilmedia / muziek festijn....
Ik pak verder de trein vanaf amsterdam en pit bij een vriend van mij die daar woont....
 
Origineel geplaatst door Jena_mu6
mmmm....denk dat ik de platen prefereer......

Hou niet van laptopshows......

..dat was in eerste instantie toen het doek opging en ik die sony's zag ook mijn reaktie. maar op 't moment dat ik kon zien dat er ook daadwerkelijk live elementen in zaten kon ik er wel begrip voor opbrengen. en de video show was erg goed.

en over die platen; ik vond de muziek echt 10x krachtiger overkomen dan op plaat. alles van Computer World klonk ZO vet, terwijl ik die plaat toch redelijk rustig vindt.
 
Back
Top