JP8000 reparatie

Hey, was dat nou?
Gaan ze in Utrecht altijd zo met elkaar om?:)

Blijf het een raar verhaal vinden, snap de lakonieke houding van de topicstarter ook niet helemaal,
maargoed tis jouw feesie.
 
Origineel geplaatst door Krafty808

kosten vermoedelijk zo tussen de 75 en 150 euro
kan een opgave voor gemaakt worden indien bijv boven de 100 euro
ps altijd rekenen op plm 1 a 2 weken repairtime"
.

1 a 2 weken ???
150 Euro ???
Zo'n beetje een vijfde tot kwart van de waarde ???
Voor 1 knopje wat niet werkt ???

ronduit belachelijk!
 
kijk als reparatie 75 tot 150 euro gaat kosten, dan is dat geen kleinigheidje meer zoals de verkoper zei. Ontbinden die deal dus. Je gaat toch idd geen 150 euro kosten erop betalen voor een synth van zeg 750 euro. Dan heb je een hele dure koop gedaan.
 
hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties. Ik begrijp alleen even niet waarom ik (topicstarter) laconiek
over zou komen ?, maar goed dat heeft verder niets met het onderwerp zelf te maken.

Ben erg blij met jullie adviezen, daar was het mij even om te doen, had tot nu toe nog geen ervaringen
hiermee. Wederom synthforum is wat mij betreft een prettige forum waar ik elke dag met veel plezier
de artikelen lees.


:okdan: :halleluja
 
Ik dit soort gevallen is het handig als je een beetje handig en technisch iemand in je omgeving hebt,
een vriend of familie of je pa ofzow....
 
Dit ben ik helemaal met je eens

Dit ben ik helemaal met je eens

Hier ben ik het helemaal met je eens ik heb precies het zelfde als jou :)
Maar ongetwijfelt hebben dit wel meer mensen hier 8)
Origineel geplaatst door Krafty808

Wederom synthforum is wat mij betreft een prettige forum waar ik elke dag met veel plezier
de artikelen lees.
:okdan: :halleluja

Havelock
 
Origineel geplaatst door Bass
<<knip>> of je pa ofzow....

Dát lijkt me geen goed plan om die aan mijn synths te laten sleutelen ;)

-C-
 
Origineel geplaatst door Hooihuis
Hmmm...no ben ik geen techneut (helaas) maar mijn gezond verstand zegt toch dat het hier in feite om een mechanisch probleem gaat. Slechts 1 knop werkt niet meer; de rest doet het prima....je zou haast denken dat er een onderliggende schakelaar stuk is of een draadje los zit oid. De kans is zeer wel aanwezig dat het dus om iets heel eenvoudigs gaat, terwijl een professionele (grote) reparateur, zeker als deze enigszins merkgebonden is, inderdaad al snel een volledig nieuw board zal plaatsen (met navenante kosten).

Waarschijnlijk maakt er inderdaad een draadje binnenin de synth niet goed kontakt meer. Toevallig heb ik laatst van een forumlid een JP-8000 met een zelfde soort probleem gerepareerd. Ik vroeg me al af of er niet meer mensen met dezelfde problemen zaten, want de bekabeling van de JP-8000 is niet al te best. Voor niet meer dan een paar tientjes zou ik dit probleem waarschijnlijk wel kunnen verhelpen.
 
JP-8000

JP-8000

Hi there,

Wat een hoop woorden voor zoiets eenvoudigs,....

Als het alleen een schakelaartje is wil ik heb gratis voor je herstellen.
Je moet dan alleen ff naar Meppel komen rijden.
Klaar terwijl je wacht.

Greetz,

Mike Philco

P.S. Ik maak hier geen gewoonte van overigens,....
 
zijn er meer problemen bekend met de jp8000 dan?
wil er een in huis halen.

Origineel geplaatst door Mole
olafmol jij mag best naar Feedback voor service. Er moeten ook naieve mensen zijn tenslotte :duivels:

alleen door jouw ervaring is feedback dus altijd slecht?
heb andere ervaringen. positief!
 
Back
Top