Muziekje

ikke houd niet van trance maar dit is een stuk dat zeker goed is (als het af is dan)...

stuur het op naar een label zou ik zeggen!
 
Damn! Dit is een heel gaaf stuk man! Die lead is echt te gek! Altijd leuk verder om te weten hoe en waaruit je dat gehaald hebt!

Eric
 
Origineel geplaatst door Special K
Acces virus C is hier het toverwoord. Heb ik even geleend van een maat van mij...

Sweet!!!!!

Eric
 
klinkt idd lekker, meestal beginnen de meeste met de opbouw ;)
 
Hij klinkt erg lekker hoor.

Ben er weer even mee aan't 'spelen' geweest qua mastering.
Misschien een tikkie te scherp gemixed, maar dat kan door teveel exciting komen. En dat zit dus puur in de mix. Daardoor springt die lead er best wel uit. (luister anders maar even in mono)

M'n resultaat lijkt behoorlijk op het orgineel. Heb geprobeerd de mix te balanceren en wat warmer en strakker gemastered.

http://mmbase.dyndns.org/synthforum/MegaStrings_mastered_by_fuse.mp3
 
Ik heb zelf nog helemaal niks gedaan aan de eindmix, laat staan aan mastering. Het grootste probleem dat ik nu heb is dat mijn sampler maar 2 outputs heeft. Hierdoor kan ik de beat niet lekker krijgen. Heb wel een 8 output board liggen, maar de gasten bij peter verspuy hebben het bevestigingsmateriaal er niet bij geleverd. Moest besteld worden in duitsland en daar zit ik nu al 3 weken op te wachten.

Ik had een aantal andere nummers opgestuurd naar een platenmaatschappij, maar daar vonden ze het niet commercieel genoeg klinken.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top