Moog Source schema of hulp ???

G

Guest

Guest
ik heb pas een moog source gekocht in prima staat, alleen moduleert de lfo alleen het filter en niet de pitch. heeft iemand een schema, (of weet iemand het te vinden) zodat ik kan kijken welke onderdelen wellicht vervangen moeten worden om de lfo ook de pitch te laten moduleren?? ik zag namelijk een source board op ebay, van een fijne verkoper.
bedankt voor evt hulp
 
misschien ende mogelijk

misschien ende mogelijk

Ik heb flink wat schema's op een cdrom staan, waaronder een stuk of wat van Moog.
Ik zal de komende dagen even voor kijken of de Source er bij zit.
 
Nope

Nope

Geen Source......................duh......
 
http://www.sequencer.de/forumsynth/schematics/moogschaltplan2.html

Eentje als voorbeeld (ik zal ze maar niet allemaal gaan deeplinken):

mooga1a.jpg
 
Re: misschien ende mogelijk

Re: misschien ende mogelijk

Origineel geplaatst door NyaH
Ik heb flink wat schema's op een cdrom staan, waaronder een stuk of wat van Moog.

Wat voor CD-Rom is dat precies?

ik bestel schemas meestal bij de Synthi Group (Rob Knetsch) maar die zijn niet erg goedkoop en het zijn dan ook slechts kopieen.. die je zelf bijelkaar moet plakken..
 
bedankt voor de hulp en input so far, het schema hierboven is denk ik van een rogue ipv een source. niet dat ik zoiets kan zien, maar op de site wordt ie 'schema voor moog source en liberation' genoemd. en die liberation is toevallig een rogue met een stuk werphengel eraan, dus het zal wel een vergissing zijn.

ik ben er nog niet uit, wat ik eigenlijk zoek is een stukje chema en zo'n blad met een plattegrond van het desbetreffende bordje met de componenten erop. zo is dat altijd onderverdeeld bij moog en dat is zelfs voor de leek te begrijpen en uit te vogelen.
 
Ik had niet meer gekeken na Leo's opmerking, maar inderdaad, het is toch echt een Source. Zie onderaan het bijgevoegde plaatje (staat op pagina twee van de schema's). Wat die Liberation er dan bij doet weet ik ook niet... Overigens is dat niet precies dezelfde synth als de Rogue - het enige dat ik erover kan vinden is dat-ie heel erg op een Rogue lijkt qua controls en mogelijkheden, maar dat is niet hetzelfde als identiek zijn natuurlijk. Uiteindelijk is de Source ook een 2 VCO-synth.

Maar goed, onderaan dit plaatje dus bijvoorbeeld:

moogd5a.jpg
 
Back
Top