het is er een!

Fluppy

Nieuwkomer
Lid sinds
4 juli 2002
Berichten
17
Locatie
ff verder
Goedenavond Leute...
Dit forum heb ik 2 dagen ontdekt en het bevalt me nu al erg goed :d
Ik heb jaren met fasstracker lopen klooien tot ik overstapte op cubase...nu al een tijd met rebirth reason en cubase aan het etteren, heb gisteren mijn eerste synthesizer verworven samen met een prettige midi-interface...
oftewel it's time to get to the hardware instead of the software....
nou check u guys later en hoop wat toe te voegen aan dit prettige forum!

p.s. Kan me ogen niet geloven als ik zie wat sommige mensen aan uitrusting hebben hiero :stupid
 
Welkom!

Nu zijn we natuurlijk allemaal ontzettend nieuwsgierig wat die eerste synthesizer er nou voor een is....
 
HAhaaa!
het is een oudje uit 1985 wel te verstaan...!
De Alpha Juno2 van roland :P
Geweldig geluid... :D
Daarnaast een mooie pc met athlon 750 thunderbird, 512 mb ram...een sb live met een geweldige driver uit rusland :D
een latency van 5 ms...2 ms is de top maar dat trekt me pc niet :(
En daarop heeeeel veeeeel vst plugins :D
That fast response is very nice indeed
 
Ja zou best wel kunnen klopen...ik had de handleiding van de juno 1 in me klauwen waarin 1985 stond...
Juno 2 zal ongetwijfeld ff later gemaakt zijn:z
 
Wil er weer eentje terughebben maar dan het liefst de juno60 of juno106. Waren echt prachtige dingen...;)

gr. Mario
 
welkom in de studio tempel,

ennuh, door jou voel ik me goed, met mijn eerste synth uit '94 yamaha W7. Who cares, kun je iig het midi principe leren. en dan door naaar het volgende, zo heb ik eergister de Mp-7 aangeschaft, en ben nog steeds aant 'fluppen' van enthousiasme.

have fun (like me, hang hier ook pas week rond, kan echt nog niet alles vatten, maar komt wel)
 
Welkom,

Ja de Juno2 was ook mijn eerste synth, idd geweldig geluid en de perfecte synth voor de midi basisprincipes, aangezien midi toen nog niet zo lang bestond :L
 
Welkom
 
Ah super al die mensen die me welkom heten
doet me goed ... nog meer van die phreaks als ik!
Voelde me al wat kluizenaar worden ten opzichte van iedereen om me heen, aangezien ik de enige ben die zich er echt in verdiept 8)
Maar om me nog ff verder toe te lichten....
Met fasttracker maakte ik terror en Knallende hardcore...
Toen op reason overgestapt toen ook de techno me wat meer ging aanspreken en nu is het een beetje een mix van oldstyle achtige techno muziek :confused: je weet wel :P
Nou zal wel spoedig weer s wat laten horen nu nog ff wat mooie melodietjes uit me juno toveren!
Greeeeeeetings!
 
Je zou het ff van me ftp kunnen neerhalen, alleen me upload zuigt zwaar...
evengoed ff te proberen...zet er wel wat neer
Ftp://80.56.121.8:2121
het meeste is al weer wat ouder, maar er zit nu een hoop meer aan te komen, aangezien ik sinds cubase sx, eindelijk reason een beetje normaal kan sequencen :D
Njoy!

p.s. doe het wel met ftp proggie bijv flashfxp want met internet explorer werkt t nooit...
 
Laatst gewijzigd:
Ja schijnt zo te zij, werd door meerder figuren gebruikt die dat soort muziek maken, maar was ook gewoon een leuke deal, aangezien hij in de locale muziekwinkel 300 euro duurder was 2dehands
 
en dat terwijl die in de muziekhandel ook (2e+) hands is en er meestal ontzettend op gehakt is als demo model voor de plaatselijk gabberscene ;)
 
Ha, dan heet ik jou welkom en mezelf ook meteen even want dit wordt m'n eerste post hierzo :)

Heb de rackversie van de alpha juno en 't is inderdaad een leuk apparaat, alleen is ie erg uitgekauwd...Maar waarschijnlijk krijg ik dinsdag m'n nieuwe Virus Rack (Classic, niet de XL) binnen en dan wordt 't hakkuh en zaguh geblazen op m'n slaapkamer :)

Heb verder een E-MU Esi 4000 Turbo sampler, Alesis Midiverb 4 en een Behringer Eurorack MX 2802..

Gaat allemaal lekker alleen willen m'n kicks niet echt goed samen gaan met m'n MKS maar daar open ik nog wel even een topic over, kunnen jullie me uit gaan leggen hoe ik dat met eq'en en fijne truukjes op kan lossen :)
 
Back
Top