Gezocht: TR-909

Status
Please reply by conversation.

BCA303

Ouwe rot
Lid sinds
4 juli 2002
Berichten
871
Ik zoek een in goede staat verkerende TR-909, dus zonder beschadigingen, krakende knoppen of andere brakke mankementen. Ik heb er genoeg geld voor over, dus als je wat voor me hebt, laat het me dan even weten. :)

Ik ben niet geïnteresseerd in clones of wat dan ook. (Daar ben ik al plat voor gebeld toen ik een aantal jaren terug op zoek was naar een TB-303 en er in die tijd de ene na de andere clone op van een 303 op de markt verscheen en dat is dus niet waar ik naar op zoek ben).
 
Laatst gewijzigd:
Heb ik al gedaan, maar die is helaas al verkocht ;{
 
Ook dat heb ik gehoord *D hehehe
 
Kon er eentje ruilen voor m'n Virus maar dat ging me toch een beetje te ver..... alhoewel ik er wel aan heb zitten twijfelen.
 
ja , ook al die moeite om weer je avatar te veranderen :W
 
Ja goeiemiddag ja *D

Ben hier volledig nieuw inderdaad. Kwam deze site deze week pas tegen, toen ik mijn zoektocht startte naar een 909. Gelijk mezelf maar even lid gemaakt, want het ziet er allemaal wel interessant uit hier ;)

Moet m'n profile verder nog wat invullen enzo, maar dat gebeurt nog wel dit weekend.
 
Wat is nou de magie van een 909 dat je daar een Virus voor zou willen ruilen? (duidelijke troll aktie)
 
ja , ook al die moeite om weer je avatar te veranderen

Precies en m'n gearlist !!! ;)
 
Wat mij betreft kan dit onderwerp gesloten worden. Ik heb inmiddels een 909 *D

BCA303
 
Mag ik vragen van wie je hem gekocht hebt?
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top