• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Enorme collectie, vnl. vintage Roland, in 1 koop?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

RetroMan

Ingeburgerd
Lid sinds
27 februari 2005
Berichten
25
Locatie
Omg. Breda
Goede middag mensen,

Na een aantal jaren intensief "vintage" -voornamelijk- Roland spullen te hebben verzameld ben ik tot de conclusie gekomen dat ik het spul waarschijnlijk niet vaak meer zal gaan gebruiken. Ik ben gitaar gaan spelen en dat bevalt me beter. Natuurlijk kan ik nu apparaat-voor-apparaat op de bekende marktsites zetten maar wellicht is er op dit forum iemand die interesse heeft om de hele verzameling in 1 koop over te nemen. Omdat het forum een richtprijs vereist zet ik in op "ca. 25.000,-" maar ik hoop dat de mods het me niet kwalijk nemen dat deze prijs, gelet op het bijzondere karakter van deze 'lot', onderhandelbaar is.

We praten hier over een verzameling van technisch en cosmetisch in zeer goede staat verkerende gear; vrijwel altijd voorzien van originele handleidingen (geen fotokopietjes), soms (wederom originele) servicedocumentatie en soms originele verpakkingen. Zo zit bijvoorbeeld de TB-303 in zijn originele doos... 606 en 303 in originele zilveren draagtassen.. programmers in hun originele kunststof dozen... Je bent verzamelaar of je bent het niet:-) Alle apparaten zijn voor de Europese markt gebouwd, dus origineel op 220/230v. Geen 110v US import. De set bestaat uit:

Roland SH-101 (grijs, met grijze mod grip) MC-202 TB-303 TR-606 TR-626 TR-77 TR-707 TR-727 TR-808 en TR-909
Roland MKS-10 MKS-20 MKS-30 (Planet S) MKS-50 MKS-70 MKS-80 (Super Jupiter, inclusief programmer) en MKS-100
Roland D-110 (inclusief programmer) en D-550 (inclusief multitimbral mod)
Roland Juno-106 JX-3P (met programmer) JX-8P (met programmer), Alpha Juno-2
Roland DJ-70 MKII
Roland MT-32
Roland SC-33
Arp Axxe (was ooit "bijvangst")
Synteco Teebee (met MIDI->DIN sync converters om te 303, 606 en 808 aan te sturen en MIDI->CV om de Arp Axxe en de SH-101 en MC-202 aan te sturen)
Yamaha TX81Z
Samick SM 242-P mixer
Alesis RA500 reference amp
Alesis monitor one speakers
Kabels (audio, power, DIN, cv, midi, van allerhande pluimage; de kabels die als koppeling tussen de programmers en de synths fungeren zijn allemaal origineel)
Adapters; voor zover mij bekend vrijwel allemaal origineel (Roland was nogal rommelig met de uitgifte van Boss en Roland adapters door elkaar heen. En sommige adaptertjes waren naar mijn smaak net te licht voor hun taak, daarom zitten er ook een paar universele adapters bij; maar de originele zijn dan ook bewaard gebleven en worden meegeleverd)
En wellicht nog iets wat ik vergeten ben...

Vooralsnog dus geen losse verkoop. Inruil in principe ook niet, maar als iemand een mooie akoestische Taylor gitaar uit een hoge serie wil inruilen dan is dat bespreekbaar.

Ben je serieus geinteresseerd in deze collectie? Neem dan contact op via e-mail.
 
Geachte lezers,

Ondanks dat 99,98% van de ontvangen reacties bestond uit de vraag of "apparaat X los te koop was", terwijl ik meen daar best duidelijk in te zijn geweest, bestond de resterende 0,02% van de respondenten gelukkig uit één serieuze belangstellende die zojuist met een volle vrachtwagen is vertrokken. Dit topic mag dicht, dank voor uw aandacht;-)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top