Goeie free soft synth ...

Origineel geplaatst door NiFF
om nog even preciezer te zijn:
cooledit ondersteunt helemaal geen vst
Jah dacht ik ook..... best lkkr proggie trouwens :D
 
ik ben ook wel geinteresseerd in gratis sequensers met vsti ondersteuning, nu moet ik altijd op dezelfde pc werken of illigale kopieën gebruiken, anders met een gratis sequencing programma kan je al loopjes en sounds maken en saven op andere plaatsen, en dan importeren als midi file of synth preset in mijn cubase om af te werken.

ik neem bijvoorbeeld stemmen op in adobe audition op een andere plaats dan waar ik met softsynths werk (heb geen goede opnameruimte thuis, dus...) en dan zou ik daar ook melodien kunnen aanpassen aan de zanglijn met de zanger erbij moest ik adobe kunnen vervangen door een cubase like freeware sequenser.
 
Origineel geplaatst door waxx
ik ben ook wel geinteresseerd in gratis sequensers met vsti ondersteuning, nu moet ik altijd op dezelfde pc werken of illigale kopieën gebruiken, anders met een gratis sequencing programma kan je al loopjes en sounds maken en saven op andere plaatsen, en dan importeren als midi file of synth preset in mijn cubase om af te werken.

ik neem bijvoorbeeld stemmen op in adobe audition op een andere plaats dan waar ik met softsynths werk (heb geen goede opnameruimte thuis, dus...) en dan zou ik daar ook melodien kunnen aanpassen aan de zanglijn met de zanger erbij moest ik adobe kunnen vervangen door een cubase like freeware sequenser.

Volgens mij is Tracktion gratis en best goed...
 
Synth1 (is gewoon mega goed!)
Superwave P8
rca Triangle II
OXE FMsynth

Ik heb een BOEL free synths maar ik heb al een tijdje geen Cubase op mijn pc staan wegens veel reinstalls en drukte op school... en ik ken al die synths niet uit mijn hoofd maar er zijn echt veel goede gratis synths.. begin zoals iemand anders al zei echt met www.kvr-vst.com

Succes!

Menno
 
softsynth

softsynth

Origineel geplaatst door waxx
programma's waarvan ik weet dat ze vst's gebruiken zijn

cubase/nuendo
sonar
logic
FL Studio
apleton live ja en dan heb je ook nog magix samplitude die kan dat ook

en er zijn er zeker nog
:doei: padokit:eureka: groet padokit
 
Back
Top