Damm QR code...

Googol

Ouwe rot
Ik kan niet meer inloggen met de QR-code (Steinberg) die ik genereerd heb via de Authentictor.
Ik heb per ongeluk de Authenticator verwijderd en opnieuw geinstallerd
maar hij kan de QR code van Steinberg niet meer vinden. Dus moet ik een nieuwe QRcode genereren, maar hoe doe ik dat ook al weer...:?
Hoe genereer ik een nieuwe QR code (via email) voor de steinberg inlog site.

Ik heb al naar een Steinberg ticket gekeken, maar ja, daarvoor moet je inloggen...:o:

Waarom moet de beveiliging, beveiligd worden???:?:stupid:stupid

Laatst gewijzigd:
Het enige wat ik bij Steinberg kan doen is een ticket aanvragen (geen email adres kunnen vinden)
maar dat gaat niet.:o:

Lijkt dat info (at) steinberg.de een algemeen e-mailadres is, kun je 'ns proberen.

Anders morgen even bellen? Dit gevonden:

Steinberg.jpg

Ik zal eerst het algemene mailadres Steinberg.de proberen...
Daarna zal ik (met mn gebrekkige engels) probéren te bellen...=):o:
Idergeval bedankt.:okdan:

Ik heb nu een nieuwe Authenticator geïnstalleerd naar mijn mailadres...
Hij genereert wel nummers (voor Steinberg.net) maar kloppen geen van alle op de verifcation inlog site van Steinberg...
Het enige wat hij genereert is:

'The 2FA code you entered from your Authenticator app was incorrect. Please try again.'

Het email plus wachtwoord kloppen.

Wat doe ik verkeerd?

Wie kan mij helpen.

Steinberg vraagt steeds die 2FA code aan
die ik nog steeds niet kan oproepen met de Authenticator.
Alle nummers die hij aangeeft zijn fout en kan niet naar mijn account.

Moet ik een nieuwe of andere Authenticator downloaden?
en hoe werkt dat precies?

Kan iemand mij helpen?
ik wil Cubase gaan upgrade naar 14 en dan moet ik in mijn account zijn.
Maar die 6 cijferige nummer pakt hij niet
terwel hij toch echt op mijn Steinberg account en email adres staat verbonden.:?

ik heb cubase/steinberg niet maar wat kan gebeuren met 2FA is dat het out of synch gaat soms heb je in zon app een "synchronise with account" knop

verder lijkt het nuttigste mij contact met ze opnemen met aantoonbaar bewijs dat jij het echt bent (telefoon/rekening nummer/ID wisselt per bedrijf), afhankelijk van hoe goed hun security is kunnen ze mogenlijk 2FA vanuit hun kant op je account deactiveren
anders zou je kunnen proberen te vragen of ze je cubase naar een nieuw account voor je willen overzetten

En net nu er een actie van 30 procent gaande is....
ik heb nog 3 weken...

Cubase 14 voor 175 euro... :okdan:
vanaf 11 pro dus...

Ff snel bestellen...:verkoght:
Niet dus! :o:

Je vraag is vaker gesteld op het internet en de enige oplossing die steeds terugkomt is dat je ze moet bellen.

1743665172402.png

Oke, maar dat wordt een ramp!
Omdat mijn engels met mijn spreekvermogen nou niet bepaald 'snel' te noemen is.:o::beard:

als je naar Duitsland belt, steinberg dus....., heb je de kans dat iemand nederlands spreekt..

Ik woon ook in Den Bosch dus als je er echt niet uitkomt wil ik je wel helpen hoor

Ik woon ook in Den Bosch dus als je er echt niet uitkomt wil ik je wel helpen hoor
Graag, ik heb/ken hier verder niemand die er maar iets verstand van heeft...
Het is als maar: "tja, sorry maar..." en "ik ken verder niemand die hier verstand van heeft..." etc, ect, ect...:(
Nou, dan ben je al gauw een hulpeloze hopeloos beginnetje die nog ontgroend moet worden...:o:;)

Back