mobiel opladen via USB Yamaha MOXF6

fisfanaat

Stamgast
Ik gebruik mijn mobiel om de playlist te zien, tijdens oefeningen/optredens. De Yamaha MOXF6 heeft een USB ingang, maar als ik mijn mobiel wilt opladen via USB, werkt dat niet. Iemand tips? :)

Ja, koop een powerbank of, nog beter, een telefoon met een fatsoenlijke batterij :D voor zover ik kan zien is het een mass storage device port, geeft waarschijnlijk niet genoeg vermogen om een telefoon te laden.

Laatst gewijzigd:
Zou idd gewoon een degelijke oplader of powerbank meenemen. Aangezien je de MOXF6 toch aan de stekker hebt, kun je er vast ook nog wel een telefoonlader naast pluggen.

Ik ga een lange kabel kopen en mijn mobiel gewoon opladen tijdens oefeningen en optredens, dank!!

Of deze kopen.. daar kan je een lader inpluggen.. :)

61gglzOQcQL._AC_SL1500_.jpg

Oh.. right yea.. Laat maar.. een MOFX heeft een losse voeding zie ik nu.. ik ging ff van de Montage uit daar zit een C14 (oftewel euro stekkeraansluiting op).

Ik gebruik mijn mobiel om de playlist te zien, tijdens oefeningen/optredens. De Yamaha MOXF6 heeft een USB ingang, maar als ik mijn mobiel wilt opladen via USB, werkt dat niet. Iemand tips? :)
USB INgang heeft ie, dus geen stroom UIT 😉

Maar inderdaad: gewoon een degelijke adapter/kabel voor de gsm halen.

USB INgang heeft ie, dus geen stroom UIT
Zonder het woordje DUS
De USB C definitie heeft wel degelijk de mogelijkheid er ook mee te laden, tot 45 Watt zelfs.
Stroom uit op een ingang is geen enkel probleem.
Alleen heeft deze ontwerper het weggelaten en dat is óók toegestaan.

Er komt wel stroom uit, anders zou de USB stick niet werken. Maar het is gewoon veel te weinig voor opladen. Moxf6 heeft voor zover ik kan zien USB A en geen C.

Back